Dipenjara sebab tape anak ke dinding

22 September 2010

Seorang ibu muda dipenjara pasal gantungkan anak dia ke dinding dengan menggunakan tape. Macam gambar di bawah ni ar.

.
.
.
.
.
.
.


Ibu muda tu yang hanya berumur 18 tahun memegang baby tersebut sementara teman lelaki si ibu tersebut, 19 tahun tape kan badan baby tersebut ke dinding. Gilaaaaaaaaaaaa diorang ni. Ingat patung ke baby tu?!

Tengok muka baby tu ceria jer, mesti baby tu ingat mak dia tu nak main dengan dia. Kesian sungguh kat baby tu. Mak baby tu hanya tau hasilkan anak jer, tapi nak jaga anak..ZERO!

Sumber


10 soseh-soseh:

hiro September 22, 2010 at 3:15 AM  

hii...nkal sgt kot.

daisy September 22, 2010 at 8:00 AM  

la...
kesian budak tu..

yott September 22, 2010 at 9:12 AM  

nape buat budak kecik mcm tu..isk2

h a n i e September 22, 2010 at 10:31 AM  

gile betul..

NICK IRFAN September 22, 2010 at 11:56 AM  

sian bdk tu tp nmapk comel gak dia kena lekat kt dinding tu...

HEMY September 22, 2010 at 12:03 PM  

kalu nk ajar anak..aku tak kisah pn wat cmtu..kena lak buat benda tak elok..

AngahSayang2314 September 22, 2010 at 2:54 PM  

angah rasa dia nakal sangat kot tue yg kena lekat kat dinding tue...

jejaka anggun September 22, 2010 at 11:48 PM  

xder salah pun tape anak nih rasernyer... kalo rase nak cute2 jer amik gambar x salah...


kalo dia buang kat dlm tong sampah tuh baru lah salah....

Zikr the Jalanan Sepi Perantau September 23, 2010 at 2:46 AM  

cianya baby tuh..huhu jangan... :-)

Sir Marcello September 24, 2010 at 8:55 AM  

kecik2 dah ada kenangan manis...bestnya...ada pic lagi...miyahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP