At least aku ada blog

21 September 2010


Semalam lah, aku baru tahu satu benda semasa lepak ngan semua housemate. Ada satu enjin pencarian yang boleh tahan best lah iaitu 'Bing'. Menarik jugak.

Member aku cerita pernah dengar dialog dalam drama siries 'Vampire Diaries' iaitu "I bing it". Wah macam best jer kan. Bayangkanlah kat US sana dah guna Bing, tapi kat Malaysia ni rata-rata guna Google. Tapi member aku cakap Bing ni dah ada lama sebab pernah terguna dulu.

Aih tak boleh jadi ni.

Aku: "Ketinggalan lah rupanya aku ni". 

Member: "Tu lah kak Ann ketinggalan..apa lah Kak ann ni".

"At least aku ada blogggggggg.......... Korang ada??", sikit punya bangga aku balas. Haha

ps: Ceh, ada blog pun nak bangga ke..lain lah pengikut ribu riban macam Zack tu.



15 soseh-soseh:

emirhasnan September 21, 2010 at 1:01 PM  

peh.

aku lagi maju la!!

Mohd Naim September 21, 2010 at 1:01 PM  

bing tak best macam google..

tapi xtahulah maybe sebab aku nie jenis setia kot...

dulu org dah berkurun pakai google..aku masih setia dgn yahoo..

huhuhuhu!!

nurul September 21, 2010 at 1:11 PM  

u know what..siap ade search engine bing vs google,side by side comparison tuu..haha :D

Ann September 21, 2010 at 1:15 PM  

@cidak
pe yg lu maju? hehe

@naim
yahoo tak best lah.....ye lah mybe sbb dh selesa, jd nk tukar tu..mybe take time gaklah kan

@nurul
o ye ker? br taw ni..br jer guna enjin tu bing vs google..best2! :D

hanie September 21, 2010 at 1:34 PM  

weh..ade blog ni lg mencabar okeh...mana nk cari idea nk buat entry best2...hahahahha

MR.Z September 21, 2010 at 1:55 PM  

aku still prefer google.. rasa user friendly gitu..hehe..

Akulah Aqilah Itu September 21, 2010 at 2:48 PM  

geram je tengok pengikut zack. hihi.

De'din September 21, 2010 at 3:37 PM  

huh..
rasanya google lbh best..
bing rasa mcm x serasi ja dgn dedin !
hehe

AngahSayang2314 September 21, 2010 at 3:49 PM  

heheh tak pe ann yg penting biar lambat asalkan selamat hehehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o September 21, 2010 at 4:43 PM  

aku layan googel aje..senang

Wanie-san September 21, 2010 at 6:07 PM  

kalau aku ade skali dgn budak tu mesti aku jawab...
perghhh maju nye ade blog tp xtau pasal bing..hehe

btw..aku pun baru tau pasal bing tu..haha

Aujinz September 21, 2010 at 6:12 PM  

hahahahha..

baru tau gak Bing tue ader wujud..koh koh koh

darkbatman September 21, 2010 at 11:33 PM  

aie tau sal bing tp aie xpenah gune.hehe.. sape xbangga ade blog? same cam ''aku ade kete''. ade sape2 xbangga ade bende yg org lain xde?heee

Unknown September 22, 2010 at 12:58 AM  

bing? ni baru firts time dgr... dia mcm goggle jgk ke?

Sir Marcello September 24, 2010 at 8:54 AM  

bing nie gu sangat2 rimas...bila nak install ape2 software..kadang2 ada jer function tuk dia...tak syok lgsg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP