Cuti Raya Seminggu

02 September 2010

Lama jugak blog ni tak berupdate. Takde idea yang timbul pasal banyak benda bermain dalam kepala aku ni. Busy.

Minggu depan dah nak raya kan. Aku dah beli tiket bas lama dah. 1 Ramadhan hari tu. Hari ni baru aku mintak cuti. Berani kan mintak cuti last minute?

Aku berani lah sebab lecturer aku ni baik punyer sporting.  Aku nak mintak cuti seminggu. Dia jawab apa tau.

"Ah seminggu jer???  Apsal kejap sangat?"

Kan dah cakap dia sporting habis.

Tapi dah beli tiket awal dah. Sayang nak burn tiket, lagipun tak apa lah balik awal, boleh jugak siapkan mana-mana kerja yang tertangguh.

Pekerja dedikasi lah kata kan... Dedikasi apa...selalu lecturer sampai dulu dari aku. Dia tak kesah asalkan kerja aku berjalan.

Mana nak dapat lecturer baik punya macam ni.

11 soseh-soseh:

Sir Marcello September 2, 2010 at 6:58 PM  

buat kerja part time? ek tak faham..I tot hang masih study...

pepehal pun selamat bercuti :)

yott September 2, 2010 at 7:56 PM  

untung ann..senang je apply cuti

Aujinz September 2, 2010 at 8:24 PM  

aku jugak yang susah dapat cuti raye.. koh koh koh

jejaka anggun September 2, 2010 at 9:28 PM  

selamat hari raya!!!!

hanie September 2, 2010 at 10:27 PM  

aku cuti x smp seminggu.tu pub boss dh berleter, meluat! huhuhuhu

Unknown September 3, 2010 at 4:20 AM  

eh! akak ni keje ape ek???

Unknown September 3, 2010 at 8:49 AM  

selamat bercuti.

Ann September 3, 2010 at 9:27 AM  

@marcello
keje fulltime..study ptime..tq
n selamat bcuti jgk :)..

@yott
tu la xbanyak songeh..

@aujinz
tp dpt cuti jgk kan...haha

@JA
selamat hari raya jgk :)

@hanie
bos sunyi kot xde hanie..haha

@nick
keje research assistant

@jimmy
slmt bcuti jgak :)

Aku September 3, 2010 at 10:15 AM  

best nya dapat lecturer sporting

AngahSayang2314 September 3, 2010 at 2:36 PM  

ann cuti seminggu ye start bila??? angah khamis keje lagi 1st raya baru cuti cuma tambah 2 hari cuti angah hehehe

x ada mood nak sambut raya tahun nie

Sir Marcello September 3, 2010 at 2:47 PM  

jadi pembantu researcher ke? senior aku dulu ada gak buat cam nie...tapi xkan r pembantu research ada full time...

hahaha banyak tanya plak...ok selamat bercuti :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP