Kucing balas dendam

27 August 2010

Tau tak pasal CCTV berjaya merakam aksi seorang perempuan tua buang kucing ke dalam sampah?  Tindakan perempuan tu mendapat cemuhan daripada masyarakat.

Kini kucing tu kembali membalas dendam.

.
.
.
.
.
.
.




Moral: Kalau tak suka pun, jangan lah kejam ke atas haiwan. Nak kejam jugak, kejam lah ke atas cicak, bunuh cicak dapat gak pahala. Ye dak?

Riwayat dari Abi Hurairah dari Nabi S.A.W:
sesiapa yang membunuh cicak dengan sekali pukulan dituliskan baginya 100 kebajikan,dan membunuhnya dengan 2 kali pukulan dituliskan baginya kebajikan kurang dari yang pertama,dan membunuhnya dengan 3 pukulan, kebajikannya kurang dari yang kedua

13 soseh-soseh:

NICK IRFAN August 27, 2010 at 6:54 PM  

hahaha lawak plak tgk gmbr ni... hehe

ain fathihah August 27, 2010 at 8:24 PM  

haha lucu la ann

Sir Marcello August 27, 2010 at 9:47 PM  

hahaha terbaik!! kalo kena kat makcik tue lagi bagus

HEMY August 27, 2010 at 11:54 PM  

mak aih..sylvester jadi duta balas dendam..ahahaha

sop August 28, 2010 at 1:01 AM  

tu kucing tOm & jerry..huhuh
x kejar jerry ker? huuuh
feveret anak sop

theblabber. August 28, 2010 at 2:41 AM  

hah..seriously lawak!!

tehr August 28, 2010 at 3:34 AM  

kat rumah ada banyak kucing
tak sanggup nak buang2 segala

Aujinz August 28, 2010 at 7:17 AM  

hahahhaha..

itu sylvester!

ASaDa RyutaRo August 28, 2010 at 8:16 AM  

baru kejap td tengok video tu.. rupanya kat sini dah ada serangan balas kucing tu. hihi =P

padan muka dengan si belle tu. suka2 je aniaya makhluk lain..

[noriza] August 28, 2010 at 11:54 AM  

kucing adalah comel okey..lebih2 lagi bile renung ke dalam mata kucing tu ....oh sungguh comelness

Hamzah Ian August 28, 2010 at 4:45 PM  

kah kah kah!!! apekebongok kucing tuh!!!

ahahahaha

Mr.Z August 28, 2010 at 5:16 PM  

memang kejam makcik yg buang kucing tu..muka tak bersalah je buat.

padan muka makcik tu.. kena revenge balik..hehe

AngahSayang2314 August 29, 2010 at 7:16 AM  

rasakan baru tahu..hehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP