Honeymoon bawah laut

30 August 2010

Romantik jugak kan kalau dapat pergi honeymoon bawah laut ni. Percutian ni disediakan oleh Conrad Hotel di Maldives Rangali Islands resort. Harap-harap tak ada lah yang bocor nanti. Paling penting.........jangan ada kamera yang sedang merakam dah la. Tak tenang dibuatnya nanti.

Tapi kalau bajet rendah, jangan haraplah nak pi. Duit kahwin pun tak ada lagi, dah mimpi nak berhoneymoon.



Paling penting, bila impian aku nak pergi Jepun tercapai ni?

10 soseh-soseh:

amoi August 30, 2010 at 1:28 AM  

aku rasa cam seram kalau malam2 nak tidur bawah laut ni.

sekali ternampak ikan jerung berenang2 kat siling tu cam ne?

memang esok hari terus pindah g otel lain

LOL

tehr August 30, 2010 at 2:46 AM  

rasa macam ada yang dok skodeng je
sampai pagi le mata tak lelap
hehehe

Sir Marcello August 30, 2010 at 4:51 AM  

aku suka lagi tengok bintang2..miyahaha

nie mmg kompem2 pakej tahap dah boleh beli villa~

Lan Bingka August 30, 2010 at 6:48 AM  

alamak, malu la ngan ikan2..

yott August 30, 2010 at 6:55 AM  

hehe..nanti ikan2 x senang duduk tgk couple honeymoon..nape x de curtain? ker mmg tingkap kaca tu dah tinted?

Wanie-san August 30, 2010 at 9:56 AM  

perghhh..best nye!!
tapi riso ngak takut bocor..huhuh

Linglung August 30, 2010 at 11:13 AM  

kepingin pula gua nak honeymoon kat sini...errghh

daisy August 30, 2010 at 1:48 PM  

kalau ada ikan yang bawah umur tengok susah juga.ngee~

AngahSayang2314 August 30, 2010 at 2:49 PM  

best gak tapi kalau just rehatkan minda ok jer...
kalau ikan tengok maluuuu loooo

botak September 2, 2010 at 2:24 PM  

hehe ramai jugak ye yg malu dgn ikan..kelakar jugak tempat ni..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP