Dapat Duit Kutu Siri 3

16 August 2010

Aku cakap kat kawan aku, kalo dapat duit kutu..boleh jugak kumpul buat downpayment kereta.

Kawan aku jeling: "Dah ada lesen belum?"

Aku jawab dengan malu-malu, "Belum".

Kawan yang lain."Ann ni...Macam kita orang ni tak apa lah jugak, berangan nak pakai kereta".

Ceh, mentang-mentang lah diorang semua dah ada lesen. Semua dok gelakkan aku.

"Ann, cepat lah buat lesen, sebelum makin mahal". Aku dah dengar ayat ni dari diorang tahun 2008. Maknanya dah 2 tahun aku dengar pujukan rayu ni.

"Aku takut lah". 




Baru je jadi kereta idaman aku. Comel kan.

Kawan:"Kak Ann beli, biar kita orang yang bawak".

Sangat hampeh.

ps: Duit kutu pun boleh buat siri.

15 soseh-soseh:

ASaDa RyutaRo August 16, 2010 at 1:21 PM  

hohoho.. sama la, tak da lesen lagi ni. hahaha..

berapa org geng main kutu ni? cam besar bonar modal ea..

cik GULA-gULA August 16, 2010 at 2:05 PM  

amin...

cepat2 la dapat lesen
leh jalan2 naik kete comel idaman kamu tu:)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o August 16, 2010 at 2:22 PM  

NAK IKUT JUGAK MAIN KUTU..WALUPUN SAYA TAKDE KUTU

aisHa 'S' August 16, 2010 at 2:25 PM  

nice car....
moga aktiviti gang kutu berterusan..

HEMY August 16, 2010 at 3:24 PM  

memang makin mahal la ann..baik ko pergi buat bila ada duit kutu tu

Peminat Katie Holmes August 16, 2010 at 3:30 PM  

pegilah buat.
nanti naek jam ceramah bari tau.

m!da BucHuxX August 16, 2010 at 4:22 PM  

bestnyer lau dpat duit kutu en...

Hamzah Ian August 16, 2010 at 4:23 PM  

tak penah main duit kutu..

NICK IRFAN August 16, 2010 at 5:19 PM  

sama la mcm sy blum lagi buat lesen jgn kata keta moto pun blum lagi... hrehehe

yott August 16, 2010 at 9:38 PM  

ann..lg senang bljr bwk keta dari moto tau..(ayat memujuk ni..hehe)
cepat ambik lesen k..nnt kita nak tmpg keta ann

Sir Marcello August 17, 2010 at 6:16 AM  

sama macam abg aku..dah tua takmo amik lesen lagi..sengal..

tapi aku tak kisah dah..coz..family aku nak belikan dia keta (downpayment jer)..pasal dia takda lesen..kemungkinan aku lah pewarisnya...hahaha

Hamzah Ian August 17, 2010 at 11:54 AM  

mane siri empat???

Aujinz August 17, 2010 at 1:10 PM  

nak kete gak aaa..

ehh.. aku dah ade dua..
khoh khoh khoh..

Dark Half August 17, 2010 at 1:31 PM  

waahhh...paling cikai pun sure raban2 gak kan duit kutu tu...siap bleh buat downpayment kete

amik la lesen ann, mula2 mmg takot tapi bila dah ada lesen nanti baru kau akan rasa betapa seronoknya memecut di lebuhraya...haha (jgn ikut nasihat hampeh ni)

Latest entry grafik novel gua ~ Kalau Aku Bendul Kau Apa?Bangang?

Syima Emi August 19, 2010 at 2:17 AM  

SUKA SGT KETA TU :) hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP