130 orang selamat dalam pesawat terhempas

17 August 2010

Bagaimana 130 orang boleh selamat dalam kejadian pesawat terhempas? Kalo dilihat dari kerosakan yang teruk, sepatutnya lebih ramai yang cedera. Banyak tu serpihan dan bahagian badan pun terputus.

114 orang cedera dan hanya seorang yang mati, Fernandez de Barreto, 68. Tu pun kena serangan jantung sebaik sahaja pesawat mencecah bumi.

Ketika pesawat dari Bogota ke kepulauan San Andress telah terkena kilat dalam ribut petir.  


Kalo dah tuhan tak nak ambil nyawa masa tu walau seteruk mana pun eksiden, takkan mati jugak.

Sumber.

8 soseh-soseh:

NICK IRFAN August 17, 2010 at 2:24 PM  

mmg ajaib! ingatkan byk yg mati sbb tgk teruk jgk kapal terbang tu...

HEMY August 17, 2010 at 2:30 PM  

kalau masih belum ajal...memang lah akan terselamat

Aujinz August 17, 2010 at 2:37 PM  

betul betul betul..

Cidak August 17, 2010 at 3:14 PM  

flight gua pon kilat menyambar semalam.
nasib baik selamat.

jejaka anggun August 17, 2010 at 3:24 PM  

lepas nih nanti mesti dorg mati seorg demi seorg dlm keadaan penuh mengerikan....

daisy August 17, 2010 at 3:25 PM  

pergh..pantang maut sebelum ajal

ASaDa RyutaRo August 18, 2010 at 2:16 AM  

belum datang ajal..

hurmm.. tengok kapal terbang tu cam pilot dia sempat mendarat je..

Sir Marcello August 18, 2010 at 3:07 PM  

pergh sorang jer terkorban? flight hancur teruk kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP