Boxer Kena Curi Siri 2

17 August 2010



Boxer adik aku kena curi lagi buat kali kedua. Kecian ko Miji. Aku cuma boleh tumpang simpati.


Aku ingat kan kes curi-mencuri ni hanya berlaku di asrama perempuan. Aku agak ada lelaki gay la. Ada peminat dalam diam kot.

ps: Lepas ni harap-harap tak ada siri 3 dah.


14 soseh-soseh:

Aujinz August 17, 2010 at 5:09 PM  

hahahhha..

kesiannnn...

Berd August 17, 2010 at 6:32 PM  

gua tengah pikir bukan2 ni.

Idalara August 17, 2010 at 7:00 PM  

Hmmm..mcm2 hal bebudak ni..

yott August 17, 2010 at 8:41 PM  

2 kali kena curi..kes naya ni..hehe

Wanie-san August 17, 2010 at 9:09 PM  

iksh2...boxer en.pjg sy pn pernah kene curi..bengang je die...

Peminat Katie Holmes August 17, 2010 at 10:05 PM  

haha. bukan mahal pun boxer. kalu dah nak mencuri namanya.

Kimie Hashim August 18, 2010 at 12:20 AM  

hahaha..tah pape betul abg2 dalam ni..hehe..btw kak ann, lama x borak.. ;)

ASaDa RyutaRo August 18, 2010 at 2:14 AM  

adeh! boxer pun kena rembat??? apo punya org la..

adik asada kat sekolah slalu ngadu selipar dia slalu hilang.. n ada yg mengaku reta dia! uhh! klu baju sekolah tu dh biasa sangat hilang klu duk asrama..

alhamdulillah, asada tak pernah kena.. ngee =P

Anonymous August 18, 2010 at 3:46 AM  

haha malu la saya

aisHa 'S' August 18, 2010 at 5:37 AM  

kalau kat hostel perempuan mcm yg sy stay skrg ni..kerjanye mencuri baju t-shirt atau seluar jeans...
so kalo sy jemur baju, mmg t-shirt n tudung jemur dlm blik..
pmpn skrg pn boleh tahan..
kes curi kt ostel laki da perkara biasa.

fiQfrozen August 18, 2010 at 8:06 AM  

cissss..ade ke org santau pakai boxer?xde kan?

Ann August 18, 2010 at 3:02 PM  

@aujinz
kecian kan..hehe

@berd
lu mmg bahaya

@idalara
tu la mcm2...ish

@yott
bahaya tu kalo kes naya

@wanie
mahal kot kalo nk beli lg...

@pminat KH
kalo dh nk curi, xkisah dh mahal ke murah..hentam aje


@KH
haha diorang mmg..kepala gila2

@asada
kalo dok asrama, mcm tu lah...nak xnak kene hadapi...rambut sama hitam hati lain2

@anony
ni miji ke? haha toksah malu..eheh

@aisha
kalo curi baju or jins, pkara biasa..kalo curi underwear, tu yg takut..kot de org gila seks ke ape

@fiq
huhu jangan...zmn skng ni..mcm2..xheran

Sir Marcello August 18, 2010 at 3:08 PM  

hahaha komen yang sadis2 diberikan oleh rakan2...

boxer jenis mahal kot....tue yang kena kebas

Ann August 19, 2010 at 1:24 AM  

@marcello
adik aku tu mane nk beli mahal2...hehe jnji leh pakai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP