Banci Tanggungjawab Kita Bersama

01 August 2010


Akhirnya dah tertunai tanggungjawab aku sebagai rakyat Malaysia tengahari semalam. Aku yang tukang jawab soalan semua tu. Hanya ada dua orang je kat umah.

Mujur aku ingat semua nama housemate aku yang 3 orang lagi. Nama penuh siap dengan nama ayah lagi tu. Ejaan jer lah tak tahu betul ke tak. Macam Mustafa ejaannya tadi Mustapha. Rusli jadi Rosli. Abdullah dah sah-sah betul. Nama bapak aku lagi lah sah betul. Maaf yer kawan-kawan kalo salah eja.

Memang gementar lah tadi. Sebab apa? Sebab pembanci tu handsome.

ps: Maaf atas entry yang gedik ni.

14 soseh-soseh:

Amir Syahir August 1, 2010 at 12:00 PM  

asai lu tak dtg umah gua?

Aku August 1, 2010 at 1:21 PM  

ahaha..
aku dapat pembanci yang tak ensem

Fara FarSha August 1, 2010 at 6:00 PM  

ann kalo tang ensem je mulela menggeletar kepale lutut tuuu..ex-housemate tak letak ke ann..hehe

Lan Bingka August 1, 2010 at 7:29 PM  

haha..pembanci tu pun berdebar2 kot

hamzah ian August 1, 2010 at 9:58 PM  

hehe.. gua penah halau org banci nih.. gile ke tanye soalan pelik2..

tehr August 1, 2010 at 10:23 PM  

sudah juga
pembanci yang datang rumah saya pun hensem juga
tapi, saya pun lelaki... hehehe

Unknown August 2, 2010 at 3:54 PM  

eh! skrg musim banci plak ek? sama la mcm sy bru je lps kena banci...

sud@is August 2, 2010 at 4:50 PM  

sudah dibanci...dan tanya bila mau datang lagi....dia jawab tunggulah nanti....

Sir Marcello August 2, 2010 at 7:59 PM  

hahaha...
awat tak banci brader tue skali :P

Affan Ruslan August 2, 2010 at 8:19 PM  

lol.
pembanci hensem pun goyang. hehe

TTT August 2, 2010 at 8:34 PM  

hehe ngorat x ann

Ann August 3, 2010 at 12:38 AM  

@hiro
dtg umh lu watpe?

@daisy
bukankah ko dh kawen? hehe

@fara
nti pelik lah ade 2 norfarariyanti parimon kt malaysia ni..haha...tu lah nsb bekk leh cool lg..

@lan
aah yer kot...takut digoda

@hamzah
soklan per yg wat ko halau dia tu? haha...

@tehr
nsb bek lu xtgoda...haha

@nick
yep msim banci:)

@sudais
lu suka dibanci? pekate gua banci lu lak? hehe

@marcello
aku xdibayar gaji lah bro...haha

@affan
aku dh try cool tu beb..hehe

@TTT
oh x..i malu lah..haha

AngahSayang2314 August 3, 2010 at 3:32 PM  

ya tanggungjawab bagi rakyat malaysia.. hepii

Soldadu merah August 3, 2010 at 9:07 PM  

alah jadi sukarelawan..suka2 nak dapatkan detail..kot2 berkenan ka :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP