Wanita cantik sempurna pada usia 31 tahun

21 July 2010

Petikan berita dari sini. Menurut kajian,pakar penyelidik kecantikan berpendapat wanita berusia akhir 20-an dan awal 30-an berada di garis puncak kesempurnaan dan lebih menawan berbanding gadis berusia 18 atau 19 tahun.

Antara selebriti yang berusia 31 tahun dan dianggap berada di garis puncak kesempurnaan termasuklah pengacara TV, Christine Bleakley dan pengadil program Strictly Come Dancing iaitu Alesha Dixon serta Danielle Lineker.

Erm patut lah aku tengok kawan-kawan bila semakin matang, semakin cantik dan semakin pandai bergaya. Orang kata makin ada aura tarikan.

Aku tengok gambar lama aku dulu dengan sekarang, jauh berbeza. Dulu sangat selekeh. Sekarang pun selekeh lagi cuma tak macam dulu.

15 soseh-soseh:

hanie July 21, 2010 at 8:56 AM  

hahah kecik2 x pandai sgt bergaya. duit pun tak ada. bila dh beso..kecantikan tu salunya diutamakan..

:P

cantik luar...dalaman pun kena lebih cantik..

MOFASAD July 21, 2010 at 8:57 AM  

biar selekeh... janji seksi :P

[noriza] July 21, 2010 at 10:03 AM  

^_^ ann yang maniss

Wanie-san July 21, 2010 at 10:11 AM  

owh..yeke?baru tahu..tp betul jugak...makin besar makin matang..so dressup pon makin chantek la...
*nape aku je semakin hari semakin serabai??*huhu

makwe joni July 21, 2010 at 10:40 AM  

uihhh..baru 12 tahun lama lagik nk ke 31 tu..

yott July 21, 2010 at 11:10 AM  

eh betul ke ni Ann?
ptt la x de sambutan..huhu

yott July 21, 2010 at 11:10 AM  

eh betul ke ni Ann?
ptt la x de sambutan..huhu

NICK IRFAN July 21, 2010 at 12:22 PM  

eh! biar btol usia 30an bru cantik ker?? nmpknyer sy kena kwin umur 30an la... hehehhe

Aku July 21, 2010 at 1:54 PM  

30'an ke?adehhh lambat lagik ni..(baject macam muda sangat)keh..keh..

Anonymous July 21, 2010 at 2:17 PM  

takda2 gua nak kawen yang below 30...kira prepare tuk kecantikan 31 lah..haha

AngahSayang2314 July 21, 2010 at 4:13 PM  

ann betul tue kita mesti kena ada peningkatan tul tak????

~miSz HaNna~ July 21, 2010 at 7:56 PM  

wah..btol ka?...patotla aku tgk sume yg awal 30 cantik2 belaka...

so ape lg ann, start menjaga kecantikan dr skrg..so die nye result lgi 5 tahun...sure cantikla ann..ramai terpikat...hehe..

Mohd Naim July 22, 2010 at 8:17 AM  

ada org cakap, masa umur 21 tahun...hurmm..

Cik Zura July 22, 2010 at 12:52 PM  

betul2 ann...aku pn slalo perasan...perempuan bila makin matang, makin cantik..wpun rupa kdng2 xcantik sgt, tp ada something yg lain yg buat dia cantik...ko pn sama...makin ayu gitu skrg...mcm xcaya je..hahaha...

Ann July 22, 2010 at 6:38 PM  

@hanie
tol2 ada duit smua leh jd cantik...nk pi spa2 tiap2 ari confirm kecntikan kecantikan kekal mcm artis

@farid
cuba lu terangkan cmne nk jd seksi bila selekeh..wa xtau haha

@iza
iza pun manis..

@citah
byk masa lagi nk get ready kecntikan 31 tahun tu..hehe

@yott
msih de masa lgi..blaja2 haha

@nick
ala nik...kalo kwen 30an...cepat je kcntikan tu akan habis..huhu

@daisy
takpe..yg ptng perasan muda..tampak muda kan..haha

@marcello
camtu ko kawen ngn dak umor 12 taun..confirm byk masa haha

@angah
yeah..aku de peningkatan ke? ermmm sikit je kot

@hanna
ala hanna...aku nak skang..haha

@naim
ko rasa cntik masa umo brpe? psl ape de '...' tu..

@zura
yeah...keyakinan,pembawakan, pndai bgaya juga sumbgkan kpd kcntikan
tu sndiri
o ye ke ak nmpk aku makin ayu? haha tq..sila percaya ok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP