Shahir AF8 : Kebahagiaan dalam perpisahan

21 July 2010

Kalau bukan sebab kawan aku Zura ni yang bagi tahu lagu Shahir AF8 ni, entah bila aku pun tak tahu siapa Shahir ni dan lagu 'Kebahagiaan dalam perpisahan'. Aku cuma tahu setakat nama je. Gila lembap aku kan aku ni dalam meng-update lagu ni. Bukan apa, astro tak ada. Dengar radio pun jarang sekali.

Dah alang-alang nama si Zura ni keluar. Aku nak tolong promote bisness cupcake dan cake si Zura ni. Dia ni partime baker. Nak ushar-ushar, sila lah ke blog Zura ni ye.




Back to topik pasal Shahir ni. Orangnya ok lah boleh tahan tapi bukan taste aku lah kot. Dia ni taste Zura. Lagipun aku sayangkan kawan, aku tak mahu berebut lelaki dengan kawan aku. Baik kan aku?

Sila lah layan video klip Shahir juara AF8.



Lirik nya kat sini.




7 soseh-soseh:

Wanie-san July 21, 2010 at 6:17 PM  

boleh gak la layan lagu shahir ni..:)

Anonymous July 21, 2010 at 7:35 PM  

dia jadi idol negeri perak ek?

wa ada terbaca pasal statement dia kat dalam paper ke secara online..
dia habaq..ada orang dok menyamar jadi dia..dan kata dia takmau take pic dengan bukan muhrim..

diakhir ayat dia..."sedangkan saya takda masalah dengan itu"

p/s: cakap jer r lu pun suka peluk2 take pic...hahaha..imej suci cam silaka~

Amir Syahir July 21, 2010 at 9:20 PM  

rasa dh donload..ehehee

Cik Zura July 22, 2010 at 12:50 PM  

ahahah..taste aku ann??yaa...i loiikkeee...haha..yeke ko xnak berebut?awal2 dh give ni ann...cewaahh..mcm la shahir tu nk kt kita..kuang2...

n once again..TQ ANN TLNG PROMOTE BLOG N PART TIME BISNES AKU!!...yer, saya part time baker..sape yg teringin nak makan kek/cupcakes, tgh ushar2 utk majlis besday, tunang, kawen dsbnya, sila le ke blog saya..link nyer ann ni dah letak...n highly demand is CHOC MOIST CAKE..rasanya lain dr yg lain...xcaya?cuba ler order dl...hehehe

hehhe ann...tumpang promote..kuikuikui

AngahSayang2314 July 22, 2010 at 4:16 PM  

angah suka gak lagu nie best kan

Ann July 22, 2010 at 6:31 PM  

@wanie
leh lyan gak lah

@marcello
wah hebat lu tang gosip ni yer..haha
aku tak peduli sama dia ni pasal ak xminat pun tp statement dia tu mcm hampeh lah...huhu xleh tima

@hiro
hebat lu yer..haha

@cik zura
dlm mimpi je haha..boleh2 zura sila2..nti aku dpt imbuhan kan..hehe

@angah
leh la layan gak...

Anonymous January 31, 2011 at 3:27 AM  

Dzieki za ciekawe informacje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP