Skuad Korea dihantar ke lombong

02 July 2010

Ada khabar angin yang mengatakan pemain-pemain Korea Utara bakal dihantar ke lombong sebagai hukuman kalah di piala dunia 2010. Dasyat betul negara komunis ni.

Korea Utara sebelum ini kalah kepada Brazil 2-1 dan kekalahan paling memalukan bila Korea Utara vs Portugal (0-7).


Original gambar Jong Tae-Se, pemain Korea Utara dan mendapat jolokan "the People’s Rooney” menangis ketika menyanyikan lagu kebangsaan sebelum perlawanan. Kalo aku pun terharu kalo lagu kebangsaan Malaysia dinyanyikan di Piala Dunia. Bila lah dapat merasa perasaan ni?

“Don’t stop me, I am in the hurry to go to the coal mine!”

ps: Kesian lah kalo betul-betul dihantar ke lombong. Aku rasa kalo buat hukuman ni kat Malaysia, confirm takde sesiapa yang nak jadi pemain bola sepak lagi dah. Setiap kali kena hukum. Malam ni Brazil vs Netherland, kena tengok.


Sumber

9 soseh-soseh:

Farid MOFASAD July 2, 2010 at 11:18 AM  

giler gambar 2.. hebat ko membahan yer?


hahahaha


>>_________<<

h a n i e July 2, 2010 at 11:38 AM  

hahahah...
gile lah..rasanya kena prektik kat malaysia ni..
br la semangat sukan tu mari..

AngahSayang2314 July 2, 2010 at 1:12 PM  

alamak ann angah pun turut simpati terhadap pemain korea cian diorang kan?????

DuniakuAbstrak July 2, 2010 at 4:14 PM  

bagus la...gi melombong bleh kuat kan otot..pasni diorang smua bleh rembat kencang2 itu bola kasi gol..hahahahaha

NICK IRFAN July 2, 2010 at 5:10 PM  

wah! akak edit ke? tahniah! terrer la akak edit ni mcm btol plak... hehe

✖sLap mE pLz!™✖ July 2, 2010 at 6:24 PM  

igt ke lombok td...

oempak July 2, 2010 at 9:34 PM  

what an extreme rule for korea

Firol July 2, 2010 at 9:53 PM  

terkesan sungguh dibuatnya

Ann July 3, 2010 at 3:05 AM  

@farid
nmpak menarik...aku membahan jer lah..hehe

@hanie
tu ar leh cuba gak tuh, leh gak bina stamina kan

@angah
kecian pun de gak...dh gaya hidup diorang cmtu kot...

@duniaku
betul2...mesti makin kencang ni bila sepak bola, malysia pun leh praktik gak ni..tp rasenya takde lombong dh kat msia ni

@nick
akak nk guna adobe pun xreti..akak rembat jer..sumber nyer akak de letak kt bawah sekali

@slap
lombok ok gak tuh...leh jalan2 haha

@oempak
negara komunis...extreme kot

@firol
tu ar..tak terkata...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP