Filem THE TWILIGHT ECLIPSE

01 July 2010

Filem ketiga bagi siri Twilight. Dalam Eclipse.

Sinopsis. Bella Swan kembali bercinta dengan cinta pertamanya, Edward Cullin. Kehidupannya kembali seperti biasa sebelum Cullen kembali kecuali satu perkara iaitu sebelum ini, Bella tak menganggap Jacob Black adalah kekasihnya tapi Jacob hanyalah seorang kawan rapatnya. Bella berusaha untuk menjadikan Edward dan Jacob berkawan baik. Bella rasa sedih dan keliru dengan keadaan. Antara cinta dan persahabatan, mana satu pilihan Bella. Sementara itu, ada bahaya dan rintangan yang akan menanti mereka. Segalanya terjawab dalam Eclipse.

Robert Pattison yang berlakon sebagai Edward yang merupakan pontianak boleh membaca minda orang lain kecuali Bella manakala Jacob pulak serigala jadian cuba ingin membuktikan yang dia lebih baik kepada Bella.

Siri-2 sebelum ni aku dah tengok kat pawagam. Memang sangat best sebab aksi-aksi dia memang superb dan jugak selitkan unsur-unsur cintan-cintun dalam filem ni. Rasanya akan disiarkan 8 Julai 2010.





Sumber
Sumber

5 soseh-soseh:

Farid MOFASAD July 1, 2010 at 11:55 AM  

jom tgk sama2 nak?

AngahSayang2314 July 1, 2010 at 12:03 PM  

ann best sangat ke cita nie ramai yg tergila2kan???? angah tak pernah tengok

NICK IRFAN July 2, 2010 at 12:54 AM  

cte ni genre ape? fantasi ke thiller??

Ann July 3, 2010 at 3:00 AM  

@farid
u belanja :D

@angah
best sgt2....mmg layan lah

@nick
rasenye fantasi, thriller, romantic, action..semua de lah

Anonymous November 22, 2010 at 1:08 PM  

Couldnt agree more with that, very attractive article

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP