Sayang sangat bini

24 July 2010

Pasal Cut Tari terlibat dengan hubungan zina dalam video klip. Suami si Cut Tari, Johannes Yusuf Subrata ni merayu polis tidak mengambil tindakan terhadap isterinya. Alasannya, isteri nya sudah cukup hadapi hukuman dari orang ramai dan juga ada anak.

Pada pendapat korang lah kan, apa yang korang akan lakukan jika berada kat tempat suami dia ni? Setahu aku Cut Tari ni buat hubungan dengan si Ariel tu ketika masing-masing masih suami dan isteri orang.



6 soseh-soseh:

diana July 24, 2010 at 11:17 PM  

ok la sebab di mungkin nak membimbing isteri dia..kalau dia ceraikan isteri dia nampak mcm takde tanggungjawab pulak..kan tugas suami ialah membimbing isteri nye.
mungkin suami dah bagi hukuman kat dia .dia pun mungkin dah janji nak bertaubat..
segala nye berkemungkinan..
hanya dia je yg tau !!

Farid MOFASAD July 24, 2010 at 11:18 PM  

suh dia berlakon lagi. hahaha

Ann July 25, 2010 at 12:04 AM  

@diana
yup betul jugk ckp diana tu..kisah dlamn diorng xtau
bguslah kalo niat suami dia nk bimbing ke jln yg benar..hrpnye si cut tu bsyukur dpt suami yg pyayang..untung si cut tu kan..

@farid
lu ni parid....ade lak cmtu? makin rosak tau

Linglung July 25, 2010 at 11:12 AM  

errghh...gua tak rasa gua boleh buat mcm suami dia..bye bye!

alif July 25, 2010 at 3:05 PM  

bagi saya hukum Allah lagi berat....kat dunia tak pe tlepas nanti kat akhirat tggu...saya rasa saya akan lepaskan.....

Mohd Naim July 28, 2010 at 10:03 AM  

tiada siapa yg tak pernah lakukan kesilapan....

Sedangan Nabi ampunkan umat..

Sedangkan Allah ampunkan hambaNya...

siapalah kita sebagai manusia yg hina ni nak berlagak dan ego...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP