My best friend's wedding

26 July 2010

Mood yang bosan terus jadi ceria bila lihat video ni. Ini scene yang paling aku suka dalam filem ini.

Lagu pun best. Hero yang handsome. Heroin yang aku minati. Salah satu filem kegemaran aku sepanjang zaman.





Kualiti video kurang baik sebab filem ini zaman 90an.

8 soseh-soseh:

[noriza] July 26, 2010 at 10:17 AM  

layannnnnnnnnnnnn

cik GULA-gULA July 26, 2010 at 11:06 AM  

layan gak ..tq eh:)

yott July 26, 2010 at 2:01 PM  

citer ni best kan..
baru2 ni tgk kat starmovies
masa dia kapel dia x heran dgn mamat tu, bila mamat tu nak kawen dia jd x tentu arah..haha

Pelatt July 26, 2010 at 2:39 PM  

gua tak faham apa dia cakap 2..


wewewewewewewewe

hiro July 26, 2010 at 6:27 PM  

pakwe tu ex eh.ehe

Ann July 26, 2010 at 8:48 PM  

@iza
ceria gitu

@cik gula2
same2...

@yott
dh bbrp kali tgk citer ni...best sgt ar..tu la jual mahal lg hehe

@pelatt
takyah phm, lu tgk je...hehe

@hiro
ex lu ke?

jejaka anggun July 26, 2010 at 10:36 PM  

JA pun minat giler ngan citer. very realistic n it happens in real life.

Ann July 26, 2010 at 11:34 PM  

@JA
mmg giler best kn...mmg pndai main ngn emosi citer ni...xbosan tgk byk kali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP