Mr Paul the Octopus Pilih Sepanyol sebagai Juara

10 July 2010




Perlawanan final piala dunia, jom tengok.

Netherlandsvs.Sepanyol-12 Jul 2:30am 





























































Aih Mr Paul the Octopus pilih sepanyol jadi juara pada final nanti. Aku alergik betul dengan sotong ni. Bukan apa ramalan-ramalan ni, boleh jatuhkan semangat pemain tu sendiri tahu.

Aku harap diorang tak percaya. Yang penting main sepenuh hati. OK?

Aku sokong netherland...caiyok!

6 soseh-soseh:

tehr July 10, 2010 at 4:24 PM  

sotong tu dah pening tu...
belanda yang akan menang nanti
hahaha

aku sokong belanda

yott July 10, 2010 at 8:28 PM  

dah ramai gak yg anti kat paul the sotong ni..mmnjng dia teka kena pulak tu

NICK IRFAN July 10, 2010 at 9:05 PM  

eh! ingatkan akak pilih spain td? hehe ape2pun sy pilih spain nnt kita tgk sapa menang? hehehehhehehehhehee

Mr.Z July 10, 2010 at 10:49 PM  

go for spain.. tapi tidak bagi paul si sotong..haha

Sir Marcello July 10, 2010 at 11:12 PM  

masih tak buat pilihan...
aku masih pentingkan germany pagi nanti...miyahaha

darkbatman July 12, 2010 at 12:01 AM  

erkkk.. aie atas pagar..ahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP