Cristiano Ronaldo umum jadi bapa di FB

09 July 2010


Walaupun siapa pun ibu pada anaknya, nasib baik lah dia nak bertanggungjawab untuk menjadi ayah. Tapi aku heran kenapa si ibu tak jadi penjaga?

Anak dia kini dalam jagaan ahli keluarga dia di Vilamoura. Sebelum ini dia bekejar pulang ke negaranya untuk lihat anak dia yang baru lahir selepas pasukannya tersingkir di piala dunia.

Pendapat aku, agaknya aksi dia hambar pasal tak sabar nak tunggu kelahiran anak dia kot. Agaknyer lah.

Ramai sangat girlfriend dia ni. Dulu pernah gosip dengan Bipasha Pasu. Sekarang model dari Rusia. Terer tak aku bergosip?


Akhirnya si Cristiano Ronaldo ni jadi ayah jugak. Famous lah anak lelaki dia lepas ni, jadi buruan.



9 soseh-soseh:

jane July 9, 2010 at 11:55 AM  

dia pon pernah gosip ngan aku tau ann

huakakakakakka


hye sayanggg

ahhaahahha

Mak Su July 9, 2010 at 1:33 PM  

dgn bipasha basu ada gaks? giler seksis ;)

AngahSayang2314 July 9, 2010 at 2:31 PM  

eh ann betul ke???

NICK IRFAN July 9, 2010 at 2:50 PM  

huh! kenapa dia xkwin je dgn mak anak dia tu? adoiyai...

[noriza] July 9, 2010 at 9:31 PM  

laa ann patutla ko masuk spital last wik :p

so ko dalam pantang la ni ea..hahaha gile saiko komen aku


hahaha

NICK IRFAN July 10, 2010 at 2:51 AM  

eh! anak ronaldo ni dia x tunjuk plak kat FB ek???

tehr July 10, 2010 at 2:56 AM  

gembira juga dia selepas sedih di piala dunia

aiman July 10, 2010 at 3:49 AM  

hahah..bkn lame mnghilang...tapi lama bkelana..hehe...pusing satu dunia..south africa je xpergi..

Sir Marcello July 10, 2010 at 11:13 PM  

dengar citer skang nie ngan rozita che wan...miyahaha

gila r..aku terrer bergosip~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP