Ala comelnya

27 July 2010



Lagu yang sweet. Penyanyi yang sweet. Penari-penari yang sweet. Aksi yang sangat sweet and cute. Entah puluh kali aku replay video ni. Sebab bila tengok, hari aku pun jadi sweet. Layan la.

Sweet jugak kan kalo ikut macam dalam lagu ni, seperti video bawah ni dalam kenduri kahwin aku nanti. Tapi demi mahu mengelak 7 keturunan aku dikutuk untuk kesejahteraan anak cucu cicit aku nanti, aku terpaksa merela melupakan niat yang menyimpang ni.



7 soseh-soseh:

Unknown July 27, 2010 at 9:41 PM  

Aduh..takleh tengok la sbb internet lambat...huhu
Entry terpendek PondokCinta?

Unknown July 27, 2010 at 10:16 PM  

alamak! xleh tgk la intenet lembab sikit...

. July 27, 2010 at 10:28 PM  

wewewewewewewewewewewe

nisa j ramli July 27, 2010 at 11:58 PM  

hahahaha.
jangan la ikot macam video tuh untuk kenduri kawen nanti,
bukan kene kutuk je, kang kene baling telor kang. tak menahaaan

Ann July 28, 2010 at 1:05 AM  

@iqbal & nick
ala xdpt lah layn video ni...nti korng mesti tgoda tgk aksi yg cute ni

@pelatt
ape yg wewewe tu? :)

@ketingting
dah batalkan niat yg xsuci ni...xmo kene baling telur..rosak bju pgntin nti hehe

Kiko Berdendang July 28, 2010 at 1:31 AM  

Haah la..kang tok kadi tak mau balik plak..huhuhu

AngahSayang2314 July 28, 2010 at 10:47 AM  

kalau kenduri buat macam tue alamat semua tak nak balik hehehe termasuk tok kadi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP