Tak sangka

17 June 2010

Sangat tak sangka beberapa pasukan gergasi dalam bola sepak mencatatkan keputusan yang mengejutkan.

England hanya mampu seri dengan USA.

Perancis hanya mampu seri jugak.

Portugal yang mempunyai bintang, Cristiano Ronaldo..tak mampu cipta sebarang gol. So hanya seri.

Itali yang merupakan juara 4 tahun lalu pun hanya seri. Pasukan yang dikatakan pasukan kuda tua.

Yang paling mengejutkan,

Sepanyol (0) vs Swiss (1). 

Sepanyol yang mempunyai bakat-bakat yang mengangumkan seperti Fernando Terress, David Villa, Iniesta, Xaxi, Xavi Alonso dan Puyol yang merupakan kapten Barcelona, kalah kepada Swiss. Memang tak sangka langsung. Aku pun tak lah sokong Sepanyol padahal aku peminat kelab Barcelona. Entah kenapa, aku minat Barcelona sejak aku belum kenal Messi lagi. Jangan ingat aku sokong Barcelona sebab ada Messi.

Malam ni tak sabar nak tengok Messi. Kagum dengan permainan dia masa menentang Nigeria malam tu. Jatuh terus bangun masih lagi boleh bawa bola.

7 soseh-soseh:

NICK IRFAN June 17, 2010 at 2:05 PM  

tu la kak sedihnyer... spain tu pasukan fav sy! selepas england! tp dorg menunjukan prestati yg agak mengecewakan! adoi.. nmpknye akan ada byk kejutan dalam piala dunia kali ni...

Wanie-san June 17, 2010 at 2:25 PM  

kagum nye ann minat bola~~hehe

ravishingpeacock June 17, 2010 at 4:00 PM  

nsib cm xmnyebelahi spain huhu

botak June 21, 2010 at 1:59 AM  

kak kita boleh geng..aku pun sokong barca..suke gile kat xavi n iniesta..control bola mantap gila..tp spain main hr tu sebijik mcm barca main..atack x gol2 pun..sekali kena counter,terus bolos..
p/s:xabi alonso kak..bukan xavi..spelling

AngahSayang2314 June 21, 2010 at 12:29 PM  

preettttt wah ann bagus lah.. sokong messi ke??

jalanjatuh June 21, 2010 at 9:57 PM  

kali mesti argentina la ( berharap sangat sebenarnye) hehehee

Ann June 21, 2010 at 10:13 PM  

@nick
takpe de 2 game lg kan...

@wanie
4taun sekali..kene layan betul2 hehe

@ravishingpeacock
argetina taun ni! hehe

@botak
kelab..blh jd geng..tp worldcup..kita musuh..hehe akak sokong kuat argentina..viva argentina!

@angah
aah dh lame sokong dia...dh 5-6 taun gak lah

@jalan jatuh
sama lah sgt bharap...viva argentina! kalo xjd juara, mau menangis 40 hari 40 malam ni...huwaa xmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP