Kebenaran 9-11

03 June 2010


Ramai dah tahu termasuk bukan Islam bahawa tragedi 9-11 hanya satu konspirasi dan terbukti dengan ilmu sains.

Aktivis-aktivis dari pelbagai bandar utama di US dan dan negara-negara lain terutamanya eropah akan turun berarak di jalan pada 11hb setiap bulan sehingga ke hari ni. Kenapa perkara ni tak tersebar luas kat media eh walaupun kat negara kita?

Memang pelik sebab bangunan yang dibuat dari besi kualiti tinggi runtuh dalam sekelip mata dengan hanya api. Aku ada tertengok rancangan apa benda entah kat TV, ada sebuah pesawat (taklah sebesar kapal terbang tu) terlanggar bangunan tinggi (taklah setinggi WTC)..tak salah aku kat negara US, hanya sebahagian dari bangunan jer terbakar dan api sempat dipadamkan sebelum merebak.

Aku rasa yang tengok rancangan tu pun mesti akan timbul tanda tanya macam mana bangunan sehebat WTC boleh runtuh jadi debu. Tak salah aku bangunan yang dipasang bom bahagian tapak dia akan runtuh jadi abu. Ni biasanya untuk meruntuhkan bangunan lama untuk dibuat bangunan baru. Aku pernah tengok dokumentari pasal ni bertahun-tahun dulu.

Aku terjumpa gambar-gambar ni dalam fanpage 'Islam terbukti benar' kat fesbuk. Banyak lagi gambar-gambar kat sana.

ps: Saje nak kongsi selepas baca blog Mr Potter.

10 soseh-soseh:

botak June 3, 2010 at 11:27 PM  

hehe kena tgk dokumentari the arrival ni..baru seronok utk bincangkan topik 9/11

Shuk June 3, 2010 at 11:36 PM  

kes 9-11 nih, byk konsprirasi yg kaburkan mata dunia. lupa la, dlu de 1 blog tuh ceritakan kisah sebenar di sebalik tragedi 9-11..xingat dh nme blog tu..

jejaka anggun June 3, 2010 at 11:48 PM  

betul ker......

Ann June 4, 2010 at 12:09 AM  

@botak

mybe botak leh bgtau dokumentari the arrival tu psl pe?

Ann June 4, 2010 at 12:15 AM  

@shuk

mmg byk dh artikel yg kuarkn psl teori konspirasi ni...tp tak simpan lak..leh gak wat rujukan..

Ann June 4, 2010 at 12:21 AM  

@jejaka anggun

betul lah.......

botak June 4, 2010 at 11:30 AM  

oh the arrivals tu cerita pasal conspiracy iluminati@freemason..try laa youtube..tekan je the arrivals..tajuk tu sempena konon2 kedatangan dajjal dah nk dekat laa..hehe ade 50 episod..tiap2 episod lbh kurang 10 min..lyn laa..seronok!

Ann June 5, 2010 at 2:15 AM  

@botak

ak tertarik gak nk tau psl gerakan yahudi ni...nti aku cari kt youtube....thanks 4 sharing :)

Mas June 6, 2010 at 10:23 AM  

salam.. nice entry.. memang kejadian 9-11 tu kerja mereka, dan mereka rancang semua tu utk fitnah org islam. cuba cari info tentang osama pulak. itu pun sebahagian daripada penipuan mereka untuk menfitnah org islam. subhanallah..

Ann June 6, 2010 at 11:24 PM  

@mas

wsalam
thanks...mmg kerja mereka nk hancurkan islam....aah penah dgr gak si osama tu sekutu US..iaitu ejen CIA...bgitu skali plan mereka eh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP