Mahu Pendapat

02 June 2010


Oh yea aku dah ada header sendiri. Aku curi je beberapa gambar yang sesuai dan cuba gabungkan. Hasilnya not bad lah sebab aku ni buta seni. Header ni dihasilkan dengan hanya menggunakan PAINT. Sebenarnya aku tak reti nak guna Photoshop jadi guna PAINT...boleh lah ek.

Ok. Aku nak mintak pendapat dari para pengujung blog ni. Jika sudi, sila tinggalkan pendapat or cadangan korang yang bernas tu. Harap dengan komen korang semua, aku boleh memperbaiki lagi blog ni.

1-Blog ni berat tak? Aku tak mahu readers blog ni terpaksa hadapi masalah loading blog ni dengan lama. Amacam caring tak aku?

2-Ada banyak spam tak yang kuar bila bukak blog ni? Aku cukup tak suka dengan spam-spam ni, melambatkan komputer aku. Korang pun mesti tak suka jugak kan. Kalo ada spam yang terkeluar, sila bagitau.

3-Berserabut tak blog ni? Kot lah banyak sangat benda sampai mata korang naik rimas.

4-Besar font ok tak? Tak pasal-pasal mata korang jadi rabun bila baca blog aku.

5-Lain-lain pendapat?

Dengan kesudian korang untuk meng'share apa saje, hope aku dapat memperbaiki lagi blog ni.


Sekian. Terima kasih daun keladi.

25 soseh-soseh:

Wanie-san June 2, 2010 at 8:26 PM  

wa..sudah bertukar wajah nampak!hehehe bg wani semua ok..font dah standrd..xberat..wani bukak blog ann cept je kuar..so...EVERYTHING IS OKEY!

hanie June 2, 2010 at 8:45 PM  

haa..btul mcm bdk wanie [sambil piat telinga dia] ni taip..
sume ok!

:]

Amir Syahir June 2, 2010 at 9:05 PM  

antara belog ram berkuasa tinggi..senang nak upload..tp dik..abang tak nampak apa yang adik cuba gali.kena gali lebih dalam lagi..galiiiii..galliiii lubangg..hahaa..

ok sebenarnyaa..good..font ok.

Shuk June 3, 2010 at 1:21 AM  

wah, dah ade banner sndri..huhu.shuk pn xreti sgt wat banner2 nih.

1. blog sgt ringan :)
2. spam pn xde. biasenya blog yg keluar spam, diorang pakai widget widgeo, twitter..dll
3. kemas, tersusun, cuma header tu rsenya boleh bgi justifykan skit :)
4. font pn okeh. :)
5. hmmm, nanti kalau de idea yg ok, sy share ye..huhu.

so far,terbaik.boleh bikin lawa lgi.keep it up^_^

Shuk June 3, 2010 at 1:23 AM  

jap2..de cadangan.kalau boleh, yang label kat hjg bwh kiri tu letak bahagian atas.senang org nk tgk. archive pn boleh jugak :)

hemy June 3, 2010 at 1:32 AM  

oh..komen di atas aku punye

botak June 3, 2010 at 7:00 AM  

aku rase semua ok je..xde masalah pun..banner tu je laa..kartun sgt..hehe cr gmbr lain laa yg sesuai skit dgn theme ni

nabilpotter June 3, 2010 at 9:06 AM  

berat tu tak pon..
simple dan menarik..
overall ok jew..

Ann June 3, 2010 at 9:41 AM  

@wanie
tq....yg plg pntg blog tak berat

Ann June 3, 2010 at 9:42 AM  

@hanie

tq...cian dak wani tu kene piat ngn hanie...hehe

Ann June 3, 2010 at 9:44 AM  

@hiro

eh sejak bila ko lg tua dr aku ni? hehe...hiro tlg gali segali..ni ar cangkul...tq 4 ur comment

Mr. Asada June 3, 2010 at 9:45 AM  

hohoho~ aku pun nk mengomen jugak ni ann.. walaupun tak pro lagi dalam berblogging ni.. hihi :P

tak berat nak loading.. ok..

blog putih bersih suci.. nyaman mata memandang dengan tulisan yang sudah ok..

tapi kan nak tya pasal header je. mmg nk guna kartun ke? err..

Ann June 3, 2010 at 9:46 AM  

@shuk

byk gak cdgn tu, thanx...tu ar dh tukr header baru, tp bila tgk balik, mcm kartun sgt lak...xsesuai jer ngn isi dlm blog ni...

Ann June 3, 2010 at 9:47 AM  

@hemy aka efendi

dh tkr header baru...mmg tol ar ckp ko, header b4 ni krg kemas..yg br ni mcm xsesuai lak..kbudakan sgt

Ann June 3, 2010 at 9:48 AM  

@botak

tu ar baru terpikir...cartun sgt a.k.a kbudakan sgt lak kan, mklumlah xkreatif..thanks..nti de mase tukr...

Ann June 3, 2010 at 9:49 AM  

@nabil potter

tq nabil....yg ptg tak berat, xnyusahkn org len nk bukak...

Ann June 3, 2010 at 9:52 AM  

@asada

kartun tu ceria...tp byk sgt lak kartun....ish kene tukar ni, tak sesuai lak rasenya...kbudakan sgt..pdhal isi dlmnye tak kbudakan sgt kan..tq asada, sbrg pdpt aku hargai hehe

Frodo Baggins June 3, 2010 at 12:26 PM  

komen dulu guna lain kan??


1) sangat ringan!
2) wa ske putih
3) xder spam or perogol bersiri
4) font sexy mata memandang
5) x berserabut, situasi cam masuk bilik tido tgok katil kemas rasa nak tido n raba2 jer ...


sekian ..

weeeeee ~~~


((wa pun terasa nak kemas rumah balik. haishhhh))

Shuk June 3, 2010 at 1:24 PM  

lawa2 :) lagi2 de 2ekor kucing kt hjg tuh..heheh ~

NICK IRFAN June 3, 2010 at 1:38 PM  

bg sy ape yg akak rasa klu ok bg akak ok jgk bagi sy? hehehehehehehe

Ann June 3, 2010 at 1:47 PM  

@frodo

komen lu sungguh sexy ar...hehe tq.
erm pe lg, bek deco blog lu cntik2..aku pun suke nk jenguk...

Ann June 3, 2010 at 1:48 PM  

@shuk

asal de kucing jer..dh cntik eh?? haha.....thanks :D

Ann June 3, 2010 at 1:50 PM  

@nick irfan

ye ker? ala2 comelnyer adik ni...hehe

dh cntik ckit psl dah tkr header baru...header br ni lbh simple dr dulu...tp msh de kartun ckit..haha

botak June 4, 2010 at 11:36 AM  

haa banner skrg ni nmpk lawa skit..letak gmbar kanak2 kan..baru laa nampak LEBIH MUDA..hehe

Ann June 5, 2010 at 2:29 AM  

lbh simple..yg cntik kan :)

tu ar letak gmbr ceria...readers pun jd ceria kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP