Hilang mood

25 June 2010

Aku takde mood. Singgah blog orang pun, sekadar baca tanpa meninggalkan komen. Benar-benar takde mood. Macam orang frust bercinta padahal belum bercinta.

Agaknya lagi teruk kalo frust bercinta kan?

Aku suka dengan orang yang berbeza umur jauh dari aku. 5-10 tahun. Sebab lebih matang. Berbeza dengan sifat aku. Sangat gembira bila jumpa orang yang tepati ciri aku yang satu ni.Tapi ada je yang terkurang. Ke aku yang memilih? Tak salah kan memilih. Takkan main tangkap muat jer kan. Kena mengena dengan kebahagiaan seumur hidup.

Dulu member pernah tanya masa degree, "Taste ko orang tua yer Ann?". 5-10 tahun...taklah tua mana pun.

ps: Bukan nak cari yang kaya tetapi ada matlamat nak jadi lebih maju.

7 soseh-soseh:

maCy June 25, 2010 at 1:36 PM  

mengapakah? senyum2 selalu :)

Mohd Naim June 25, 2010 at 2:44 PM  

saya plak nak yg lebih muda...so xboleh la...sebab kita sebaya..hahaha!!

Ann June 25, 2010 at 2:55 PM  

@macy
tq...i will.

@naim
oh ko dh reject aku awal2?huhh kecewa....cepat cari naim, ko kn dah stabil...

[noriza] June 26, 2010 at 12:30 PM  

ann no frust2 tau..kembalikan ann aku yang dulu..u go girl!!!

ke ko homesick :(

NICK IRFAN June 26, 2010 at 1:40 PM  

huh! nape plak masa ni kak? frust sbb ape? msti intenet low ni...

Linglung June 27, 2010 at 11:51 AM  

bukan taste org tua ni..taste org yg lebih matang..kan? :p

Ann June 29, 2010 at 2:43 AM  

@iza
aku dh okey...ak ni jenis kejap jer frust...haha

@nick
tenet laju jer....xde kene mgena hehe

@linglung
aah...tp biasanye org tua lbh matang...tp jgn lah tua sgt...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP