Bangsa Terkejam

04 June 2010


Tembok terbesar di dunia. Memisahkan dan mengasingkan penduduk di Gaza dan Tebing Barat. Tembok ni telah menyebabkan masalah kemanusiaan yang teruk bagi warga Palestine seperti sukar ke sekolah, hospital dan tempat kerja.

Pasal serangan ke atas aktivis. Dengan selambanyer mereka pertahankan dan berbangga dengan serangan ke atas-atas kapal-kapal aktivis tu. Aku benci dengan manusia tak sedar diri macam ni. Kononnya mereka bangsa terpilih dan lebih mulia dari bangsa-bangsa lain.

Aku harap dengan serangan ni ke atas para aktivis menyedarkan pihak-pihak yang menyokong ataupun tak peduli dengan nasib rakyat Palestine betapa jahatnya Zionist tanpa pedulikan undang-undang antarabangsa.

Kejam giler ko Zionist. Nyah ko dari dunia ni. Boikot produk mereka!




Sumber gambar

20 soseh-soseh:

Farid June 4, 2010 at 2:51 PM  

celaka israel!

papabear June 4, 2010 at 3:31 PM  

memang celaka punya bangsa!

NICK IRFAN June 4, 2010 at 4:12 PM  

teruklah israel ni! jom boikot israel! cis!

Wanie-san June 4, 2010 at 8:41 PM  

bangsa yg paling kejam ISRAEL!!!

citahrudin June 4, 2010 at 8:43 PM  

hah,,betul2 bangsaT terpilih

Ann June 5, 2010 at 2:22 AM  

@farid

nti tgu la zmn kejatuhan dia...

Ann June 5, 2010 at 2:22 AM  

@papa bear

mmg pun...hrp masa dia tiba xlama lg

Ann June 5, 2010 at 2:23 AM  

@nick irfan

jom..sama2 teruskan boikot smp bila2 :)

Ann June 5, 2010 at 2:24 AM  

@wanie

xde perasaan...

Ann June 5, 2010 at 2:25 AM  

@citahrudin

mmg terpilih utk dibenci...hate them :)

Frodo Baggins June 5, 2010 at 7:32 PM  

burn in hell you damn jewish!!!

Ann June 5, 2010 at 8:11 PM  

@frodo

patutpon!!

Firol June 6, 2010 at 8:21 AM  

nanti smpi masa mereka lenyap

NICK IRFAN June 6, 2010 at 1:04 PM  

bru pasan dorg letak pagar yg ksian pelestin la habuk dan berpasir sebelah dorg plak ada jalan raya... nmpk dua perbezaan kaya dn miskin...

hellioz June 6, 2010 at 7:05 PM  

gitu skali ke tembok dy?
1st ttyme gwa nampak
macam harom...
sigh~

Ann June 6, 2010 at 11:30 PM  

@hellioz

dasyat kan..huhu...kejam giler diorng ni...wat tembok kt tanah org..

Ann June 6, 2010 at 11:30 PM  

@firol

amin...insyaallah

Ann June 6, 2010 at 11:33 PM  

@nick irfan

tu la..bina kekayaan kt bukan tmpt milik diorang...lps tu, seksa lg org palestin..cett!

botak June 7, 2010 at 2:26 AM  

betul2!
boikot produk israel..
boikot facebook!

Ann June 7, 2010 at 3:05 PM  

jom!

kalo tol facebook support zionist, aku boikot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP