Siapkan Paper untuk Proceeding

25 May 2010

hLepas balik keje tadi, hampir pukul 7 malam jugak baru sampai. Lepas mandi dan solat maghrib, aku tidur. Sebab kepala aku terasa berat sangat. Maybe sebab banyak benda main dekat kepala ni.

Hampir pukul 10 malam jugak bangun. Dengan niat nak siapkan paper untuk proceeding kat KL nanti. Belum siap bahagian analisis result. Aku agak lemah bahagian ni. Bila dah dapat result yang ada, aku dah mula pening macam nak buat analisis ni. Dengan nak mengarang ayat lagi. Kalo lah mengarang paper sesenang menulis blog. Tiap-tiap hari pun aku nak tulis paper.

Awal bulan depan, insyaallah aku akan present lagi. Ni paper untuk master aku. Bak kata kawan aku, Farariyanti,  kena rebut peluang untuk pergi conference. Supervisor master aku dah bagi lampu hijau. Kalo aku nak present, aku boleh claim penginapan hotel dan travel nanti dari grant project dia. Mula lah serba salah bila dah mengutuk dia sebelum ni. Lain kali kena sabar bila hadapi perkara-perkara macam ni. Ingat tu!


Gambar atas ni hanya perhiasan tapi lebih kurang macam ni lah keadaan meja aku. Tapi meja aku lebih berselerak kot. Penuh dengan paper-paper yang berkaitan ngan research aku.

12 soseh-soseh:

Hemy May 25, 2010 at 7:19 AM  

rindu zaman blajar..tp aku rindu awek2, kawan2 dan game..tu je..blajar punye part lgsung tak rindu

areltzsenseiblogspotcom May 25, 2010 at 10:14 AM  

gud luck ek!!

Ann May 25, 2010 at 10:54 AM  

tu yg dirindunyer..hehe aku baek ckit, aku rindu plbagai ragam lecturer2...bebelan diorang...

Ann May 25, 2010 at 10:55 AM  

tq sensei.. :D

Frodo Baggins May 25, 2010 at 6:05 PM  

weeeeeeee ~~~

good luck!!!!!

((wa wish sambil tutup mata atas katil. zzzzzzzzz))

berd May 25, 2010 at 7:05 PM  

mati-mati wa ingat lu panjat siling nak ambik gambar tu.

Ann May 25, 2010 at 7:08 PM  

terer lu taip smbil tutup mata...hehe

thanks :)

Ann May 25, 2010 at 7:09 PM  

hehe lawak lah komen lu berd...lu igt wa spiderwoman... google jer gmbr tu.....

norfarariyanti May 26, 2010 at 10:14 AM  

wahh, siap promote name I lg, malu la ann..hehe..kalo letak gambo sebenar bilik ann, mau pengsan readers blog ni..haha..(just joke)

Ann May 27, 2010 at 12:18 AM  

nk kasi u glamer ckit kt blog i ni..haha

tu pasal tak letak gmbar sebenor...malu beb...slagi xhbis master, slgi tu la paper2 ats meja ni takkan berkemas...

botak May 27, 2010 at 12:26 AM  

wah!dah dah amek master..ni mesti dah pangkat kakak2 ni..
cayok2!

Ann May 27, 2010 at 12:40 AM  

tiba2 terasa tua ngn komen ni..haha

thanks, msih tgh survive agi...doakan yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP