Perempuan Tatoo

29 May 2010

Ada sape-sape yang rasa cantik ke tatoo ni? Kalo rasa cantik, sila buat. Lepas tu aku nak sekeh-sekeh kepala sesorang.


Nak tau lebih lanjut. Sila baca sini.

14 soseh-soseh:

firol May 29, 2010 at 9:16 PM  

gila betul org ni nak tarik perhatian

Mr.Z May 30, 2010 at 12:21 AM  

tak cantik langsung. boleh lak berbangga dah wat tatu tu kat depan orang ramai..
apa yang hebat sangat entahla..

waniesan May 30, 2010 at 12:09 PM  

sumpah!TAK CHANTEK LANGSUNG!
ape yg chnteknye?seni ke?eeeee

Ann May 31, 2010 at 9:47 AM  

gila dan ter'over berani..huhu

Ann May 31, 2010 at 9:50 AM  

ntahlah bg diorang seni kot....bg kita, tu smpah...menakutkan jer..

Ann May 31, 2010 at 9:52 AM  

mmg xcantik pun....bg diorng jer kot tu seni...
seni yg tak bertempat...siap leh cipta rekod dunia lg...

shuk May 31, 2010 at 10:37 AM  

huhu..bila seni terlebih sangat.mcm nie la jdinya..memang x cantik.kucing shuk kt rumah lgi cntik comel :)

hemy May 31, 2010 at 11:48 AM  

takde nafsu aku tgok pmpuan ni..huhuhu

Ann May 31, 2010 at 2:50 PM  

entah la apa yg cantiknyer ngn bertatu kt badan tu....xnmpk macam manusia dah..
tol ke kiut? bak cni kucing tu..aku nak... :P

Ann May 31, 2010 at 2:53 PM  

kalo ko ade nafsu kt pom ni, tak tau ar aku...haha

fara June 1, 2010 at 1:33 AM  

aiyaak..xcantek pon
lgsong x
amende la die pk

Ann June 1, 2010 at 5:44 PM  

tu ar...mmg out...
seram nk tgk...

ain fathihah June 1, 2010 at 8:50 PM  

aku tengok dah satu macam punya hodoh.

tapi, itu lah.

cantik itu relatif.

terpulang pada mata yg menilai

Ann June 2, 2010 at 12:33 AM  

ye ar bnda ni takkn de kalo org tu xrasa cntik kn..

manusia jd huduh bila btatoo ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP