Oh hutang

20 May 2010

Tahun bila entah aku tak ingat. Masa ni zaman degree ar. Aku nak pulangkan duit yang aku pinjam beberapa ringgit entah. Aku pinjam semester lepas. Semester depannya baru aku bayar. Aku ingat cuma bila jumpa member aku tu jer, mesti tak teringat.

Bila makan sama-sama kat kafe ramai-ramai, aku nak pulangkan. Kawan aku tu baru je nak bukak mulut, cepat-cepat aku pintas.

"Jangan tanya hutang bila......". Macam boleh agak member aku tu nak tanya apa.

Aduii...

------------------------------------------------------------

Beberapa minggu lepas, aku pesan kat kawan aku beli makanan kat pasar malam. Guna duit dia dulu. Semalam baru aku pulangkan.

Kawan aku yang sorang lagi tanya dengan nada gurau, "Hutang zaman bila ni?". Ye la dah lama tak pergi pasar malam ni.

Aku jawab, "Zaman tak dok duit".

Member aku ni pun dah tak ingat aku ada hutang ngan dia. Buat lupa pun ok kan?

ps: Lum tambah lagi hutang-hutang lain...ptptn, yuran. Aih, sakit tengkuk ku...




4 soseh-soseh:

waniesan May 20, 2010 at 11:55 PM  

hehee kalau ada bunga confrm2 botak kepala nak byr...hihi

Hemy May 21, 2010 at 7:47 AM  

yg penting bayar gak bila ingatttt

Ann May 21, 2010 at 10:47 AM  

leh bayar bunga je la...huhu

Ann May 21, 2010 at 10:48 AM  

pjg tol pktaan 'ingattttt' tu...haha

oh mesti kena byr....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP