Dugaan lagi

06 May 2010

Aku dapat tahu dari kawan aku yang dibawah supervisor yang sama, yang mesin kitaorang setup pada tahun 2008 selama 2 bulan, dah tak boleh pakai. Semuanya gara-gara seorang RA yang berasal dari Bangladesh.

Dulu masa kitaorang sama-sama setup mesin tu, RA tu langsung tak nak bantu kitaorang. At least bila buat sama-sama, tahu lah macam nak baiki bila mesin tu rosak nanti.

Bila kitaorang semua dah tak ada kat lab tu, dia yang disuruh handle benda tu. Tak pasal-pasal dah problem semula.

Aku bimbang ni, objective master aku kene implement kat mesin tu. Kalo supervisor aku boleh kasi kelonggaran untuk skip objektif tu, alhamdulillah. Kalo tak? Memang runsing. Aku nak settle problem tu pun, mana ada masa, aku sibuk dengan kerja...kawan-kawan yang sama buat kerja kat lab tu pun, semua dah cabut lari.

Memang dugaan betul lah. Benar-benar menguji kesabaran aku.

ps: wonderpets pun tahu nak kerjasama.

7 soseh-soseh:

waniesan May 6, 2010 at 2:35 PM  

kena byk2 bersabar...:)
semua benda byk dugaan..hope semua nya settle dgn baek ya!

adi May 6, 2010 at 7:17 PM  

apa yang penting? hee hee hee

Fatt Chin Choy May 7, 2010 at 1:10 AM  

ko belasah dulu bangla tu br ko susah hati pasal benda lain
kena 'setel' punca masalah dulu

Ann May 7, 2010 at 1:55 AM  

mmg dh sbr pun, cume riso cmne nk settle..
anyway thanks

Ann May 7, 2010 at 1:56 AM  

kerjasama... :)

Ann May 7, 2010 at 1:59 AM  

oho xlah smp cmtu skali...
yup tol,punca mmg bkn dtg dari dia...kalo bkn dia, mybe org len lak yg rosakkan..
tp 'org atas'

Fatt Chin Choy May 7, 2010 at 7:34 AM  

kau 'letak bawah' org atas tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP