BM, BC and BI

09 May 2010

Kelmarin aku berchatting dengan bekas anak murid aku. Dah lama aku tak chatting dengan dia. Aku sibuk, dan dia pun sibuk.

Yang aku terkejutnya result Bahasa Melayu anak murid aku lebih bagus dari Bahasa China. Bahasa Melayu dapat B. Dia chinese dan namanya Tan. Memang impress ar.


Aku pun tak pasti sama ada anak-anak murid aku dulu boleh berbahasa melayu dengan baik or tidak sebab aku ajar Matematik. Jadi diorang selalu berkomunikasi dengan aku dalam english. Apapun english diorang jauh lebih baik dari aku. Kadang-kadang diorang betulkan aku jika salah sebut. Nak malu? Biarkan ketepi. Kurang-kurang english aku jadi lebih baik.

ps: Aku present kat conference pada hari rabu ni. Makin cuak lak rasa. Lidah aku dah keras ni nak berspeaking nanti.

5 soseh-soseh:

berd May 10, 2010 at 2:27 AM  

laa cikgu rupanya.

hai cikgu. dah makan ari ni? *wink2!


ceh!

Ann May 10, 2010 at 9:51 AM  

aku ex teacher la....hehe

Mr.Z May 10, 2010 at 10:39 AM  

pelik gak tu, bangsa cina, result bm lg ok dari bahasa cina..hehe

firol May 10, 2010 at 10:59 PM  

belajar sampai mati

hanna May 11, 2010 at 10:19 PM  

gud luck ann present esok...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP