Sungguh complex

23 April 2010

Baru 2 minggu menghadap C++, kepala aku sudah pening. Ketua Projek (KP) aku bagi sebijik coding C++ selepas dia pulang dari Korea dan aku nak kena paham kan programming ni, apa yang dia buat, macam mana dia beroperasi supaya aku boleh modified programming ni.

Ada beratus-ratus baris boleh jadik jugak beribu baris kot. Kena pahamkan operasi setiap class, kalo tak paham nanti boleh sebarang jer aku memandai2 modified, result pun boleh jadi entah apa-apa. Boleh migrain macam ni.

So nak pahamkan programming ni, kena pahamkan architecture dulu. Aku baca paper2 yang berkaitan, makin banyak aku baca, aku makin blurr. Betul lah kata orang, semakin banyak ilmu, semakin banyak benda kita tak tahu. Jangan jadi orang yang tak tahu apa yang dia tahu. Mintak simpang lah.

Nak sambung pening menghadap benda ni. Huhu...



2 soseh-soseh:

~miSz HaNna~ April 23, 2010 at 5:47 PM  

ishh...aku pon pening kalo dpt coding...ko ok lg sbb terer programming...kalo aku?...musnah sume..haha...spatotnye dapat result bentuk bunga ros tapi dapat bunga melur plak..hehe

Ann April 24, 2010 at 5:30 PM  

@~HaNna~

kalo aku terer, taklah aku pening n sometimes termenung jer bila tgk coding ni...huhu, result bunga melur ok what, cute miut...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP