Promosi: Tempahan Kek dan Cupcake

28 April 2010

Entry ni khas atas permintaan kawan aku. Dia meminta aku mempromote bisness dia iaitu cup cake dan kek kepada para pengunjung blog aku ni. Jadi sesiapa yang berminat untuk melihat cupcake dan kek yang dibuat, sila lah berkunjung ke zura-cupcakeslover.blogspot.com. dan boleh la membuat tempahan jika berminat.

Aku pernah rasa cupcake yang dibuat oleh kawan aku ni. Apa yang istimewanya pada cupcake yang dibuat ialah terletak pada krim. Tak terlalu manis dan tak terlalu tawar. Kiranya cukup rasa.


Aku tak suka sangat kek berkrim yang terlalu manis. Muak tahu. Aku yang suka kek ni pun boleh muak. Rasa gula jer lebih. Jadi, kek yang dibuat oleh kawan aku ni sesuai lah dengan insan-insan yang tak sukakan makanan yang terlalu manis. Ingat kena jaga kesihatan jugak.

Di bawah ni ialah antara cupcake yang dibuat. Nak tengok lagi, pergi kat blog zura-cupcakeslover.blogspot.com.



P/s: Ehem-ehem Zura, aku dah tolong promote ni, hope dapatlah kek free ek...hahah

2 soseh-soseh:

Firol April 28, 2010 at 9:47 PM  

hooo...promosi tolong kawan...kek lapis sarawak yang pudina memang perghhhh..konfem tak muak

Ann April 28, 2010 at 11:50 PM  

@Firol

hehe ni jer yg mampu tlg.

kek lapis perasa pudina...mesti berangin jer kan kek tu...sedap ker ek?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP