Ikut hati, Mati

02 April 2010

Adalah seseorang selalu post pasal kekecewaan dia kat FB. Aku dah lama perasan. Aku rasa dia ada masalah dengan bf dia kot. Aku tak tahu lah kisah sebenar antara dia dgn her boyfriend, tapi sampai satu tahap aku lihat dia terlalu obses dgn masalah cinta2 ni. Sepatutnya tumpukan dulu pada study, lupakan hal cintan cintun ni, bab kata si Amin tuh.

Yg paling aku tak paham, dia selalu suruh si dia berubah, berubah dan berubah. Bagi aku ar kan, kalo someone tuh dah tawar hati pada kita, tak perlulah kita paksa dia supaya dia dijadikan untuk kita. Sebenarnye, kita kalo dah sayang pada someone tuh, automatically kita akan berubah tanpa disuruh pun.



Kalo dah masalah berlarutan macam tuh, putus jer. Tak perlu nak simpan harapan lagi. Itu maknanya dia bukan yang terbaik untuk kita. Tak usah terlalu ikutkan sangat perasaan tuh.

Kalo aku kan, aku putuskan jer, buat apa nak serabutkan kepala. Banyak lagi masalah lain. Orang pernah cakap aku ni takde perasaan. Prinsip aku, buat apa nak membazirkan air mata demi lelaki. 



2 soseh-soseh:

Mohd Naim April 2, 2010 at 7:58 AM  

u r damm right!!

kalau komputer..boleh la ko tulis script baru..terus dia ikut aarahan ko..kalau staff gomen plak..KSN bagi pekeliling..kelam kabut suma ikut..tapi kalau manusia yg lain, nak suruh berubah bukanya boleh zikir "berubahlah,berubahlah.." kena gunaka psikiologi..tapi kalau tak mahu jugak..blah jer la..carik yg lain..hehehe

Ann April 2, 2010 at 12:57 PM  

tgk cmner dak software bg komen..smua bnda nk kait ngn kom la..script la..hehe

yeah tol tu naim, kita psiko dia scr perlahan2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP