I love them both

01 April 2010

Semalam aku tengok game Arsenal-Barcelona. Sebelum game, aku tak tau ar aku nak sokong sape, aku ni leh dikatakan diehard fan arsenal ngn barca. So takyah peningkan kepala, aku sokong je dua2, sape kalah sape menang, in the end aku tetap heppy dgn result. Keputusan seri. Aku ingatkan Barca yang akan menang sebab dari prestasi, Barca lebih cemerlang. Tapi sedih lah, ada jugak kad merah.

Ada ura2 mengatakan Thiery Henry takkan turun sebab tak mahu lawan dgn club lame dia, Arsenal. Rupanye salah, Henry diturunkn pada separuh masa kedua. Penyokong2 Arsenal terus berdiri berikan tepukan bila Henry diturunkan. Siap ada penyokong2 Arsenal buatkan kain rentang lagi bertulis, " We love Thiery Henry" (aku dh igt2 lupa perkataan tuh)

Bila game tamat, aku suka tengok pemain2 dari dua2 kelab akan bertegur sape macam kawan rapat yang dah lame tak berjumpa.  Tu la yang aku suka pasal bola ni.




0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP