Biasa tapi tak biasa

12 April 2010



Kejadian macam ni biasa bagi orang yang sama jantina (aku rasa lah). Sebab aku ada kawan macam Pep Guardiola tapi perempuan. Masa ni aku kat asrama. So aku akan jauhkan diri untuk elak terkena macam Messi tu. Huhu fobia beb...


Aku rasa perkara ni hanya terjadi di sekolah satu jantina.



2 soseh-soseh:

Firol April 12, 2010 at 6:46 PM  

aku geli..kalau lain jantina aku bleh terima lagi situasi tu. salah tetapi normal... jangan tak normal

Ann April 13, 2010 at 1:15 AM  

biasa jer sbb saje2 bgurau..hehe tp aku tak biasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP