Target

22 March 2010

Banyak plan dalam kepala ni....Antaranya.....

Target aku tahun ni aku akan dapatkan lesen kereta. Target tahun depan, aku akan pakai kereta.

So aku akan mula kan misi aku kumpul duit dari sekarang. Sekurang2 nya aku kene kumpul 1/4 dari gaji aku tiap2 bulan untuk downpayment. Dan juga pastikan duit untuk ansuran bulan2 dan roadtax cukup dalm bank aku. Lagipun keje lom tetap lagi. So aku kene ada duit backup dlm bank... nk make sure aku leh bayr ansuran bulan2.

Maybe aku akan postpone mana2 impian aku yang tak berapa nak penting macam BB. Tu kalo hp aku lom wat hal lah wpun dah ada tanda2 kecil yg hp aku ni problem.

Alang dah beli, biar beli yang puas hati terus...tak ar nyesal nanti. Ni prinsip aku yang aku pegang dari dulu.

Wpun mybe lambat nak kumpul duit, insyaallah aku takkan jual motor aku tuh...sayang sangat. Banyak berjasa tuh. Sejak degree lagi... Tu ar satu2 nye boyfriend yang aku ade...heheh...

P/s : Famili aku dah suruh cepat2 buat lesen kete...

0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP