Dua dunia berbeza

12 March 2010

Aku sangat suka student life.

Dulu penah keje di dua tempat berbeza selepas grad, then aku rindukan zaman belajar aku dulu.

Zaman belajar ni seronok sebab kita sentiasa dikelilingi dengan kawan2.

Bila dah masuk dunia kerja, aku rasa makin hilang kawan. Masing-masing dengan dunia sendiri. Aku pun dengan dunia sendiri. Maybe sebab staf2 tempat kerja dulu majoriti dah kahwin. Aku dengan dunia single aku lah.

Tu antara sebab aku sambung belajar. Sekarang seronok sebab ada kawan2.

Tapi makin lama setiap orang akan pergi. Huhu sedih ni....

Entry ni khas untuk kawan2 aku yang bakal graduate tahun ni. ALL THE BEST IN YOUR FUTURE!





7 soseh-soseh:

Fara FarSha March 15, 2010 at 1:36 AM  

sadis I bace..kite pun dah tinggalkan kawan2..dah kawen ni kawan hanye suami..oh, tidak berkembang langsung..uhuk..

Ann March 15, 2010 at 4:09 AM  

huhu aku windu lak time bertekak ngn ko ni...
aih fara, 'nnti berkembang' la tu nnti 'usaha tangga kejayaan' kan...hehe

~miSz HaNna~ March 16, 2010 at 11:02 AM  

n3 ni dtujukan khas utk sape ye an?....terharu aku bace...huhu...smbl mengalirkn air mata...;p

Abg Hashim March 16, 2010 at 1:28 PM  

abang hashim tumpang lalu ye..

Ann March 16, 2010 at 5:15 PM  

hanna: huhu tak sngka n3 aku wat leh wat org tharu... ;)
n3 ni tuju kt semua kwn including u...

abg hashim: plz byr tol :P

Abg Hashim March 16, 2010 at 9:42 PM  

ala...sebulan pertama takkan kene bayar tol kut..biasa ada promosi..

Abg Hashim March 16, 2010 at 9:45 PM  
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP