What A Goal!

23 March 2010

Aksi dari Messi ni memang sangat best lah... mcm mane dia mgelak dgn pemain2 lawan seorang diri then goal. Memang tabik lah...

Perlawanan Barcelona dengan Zaragoza.




Semalam layan 2 game berturut2 kt kedai mamak dgn adik2 aku. Mujurlah ada 2-3 org perempuan jugak. Kecewa eh Liverpool kalah...aku kurang puas hati bab gol penalti tuh.

Pagi ni mak aku tanya, balik pukul berapa smlam...aku jawab 2 pagi. Mak aku geleng2 kepala sambil merungut minat aku kt bola ni.

Tak pe ar mak, saya kuar dgn adik2 bukannyer dgn orang lain. Konfem tak kene tangkap khalwat. Kalo tengok muka kitaorng pun, org len pun leh agak kitaorg ni adik beradik.

Ye ker?? sorang putih, sorang gelap, sorang lagi coklat. Pedulikan lah ape orang cakap...


0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP