Lain kali jangan nakal

11 March 2010

Dulu hubungan aku dengan adik aku (Zati) , yg kedua last...masa ni umur dia aku 8 tahun dan aku, 23/24 tahun tak berapa baik.

Aku dulu selalu marah2 dia, pukul dia (bukn dera ok!...pukul yg tak meninggalkan kesan kt badan dia) disebabkan dia ni degil...asyik nak ikut kata dia je. Ye lah mana boleh manjakan sangat...ikutkan sangat kehendak dia. Kalo mak aku nak ikut kehendak dia, aku akan cakap "Tak yah bagi mak...nnti makin mua lak dak tu". Mestilah dia makin tak suka kat aku kan...

Adalah satu hari ni, aku dgr dari adik2 aku yg lain..ada sorang dak (darjah 1) ni suka amik kesempatan tau kt adik aku ni, Zati. Macam2 lah aku dengar, memang geram aku dibuatnya. Bukan buli tau...adalah, malas nak cerita. Gangguan seksual?? Pun lagi bukan...

Apalagi, aku cari dak tu...tp aku taklah marah2 dak tu, aku buat muka garang jer. Anak orang tu, nanti tak pasal2 mak dak tu cari aku. Adalah cara aku sendiri...dak tu paham kot...sejak tu, dak tu tak buat dah.

Sejak tu, barulah hubungan aku ngn adik aku ni makin baik. Maybe selama ni dia igt aku tak sayang dia kot. Takkan lah aku tak sayang kat adik sendiri kan...

Ye lah, sayang2 jugak..kalo nakal, memang nak kena lah dak ni.

Alhamdulillah, dia dah ok lah skang, taklah macam dulu2...walaupun ada lah sikit. Nama pun budak kan...cuma jangan melampau sangat..dah ler.

P/s: Dulu Si zati ni penah ngadu kat adik2 aku yang lain..katanye, aku ni jahat. Hehe marah tol dia kat aku...tu lah sape suruh degil n nakal.





0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP