Permudahkanlah Urusan Ku

10 March 2010

Ya allah, kalo blackberry bermanfaat bagiku, permudahkanlah supaya aku blh membelinyer..kalo x, jgn bagi aku beli...amin.

Aku akan cuba hadirkan Allah swt dalam setiap apa yang aku buat. Insyaallah...

Kesedaran dtg selepas baca sebuah entry dari sebuah blog ni. Semoga kesedaran ni bukan hanya sekadar persinggahan.




8 soseh-soseh:

Mohd Naim March 10, 2010 at 6:03 PM  

blackberry best woo!!! hehehe...

ps: kalu xbyk guna email, baik amek hp lain la..blackberry best kalau byk guna email % facebook jer..

Ann March 10, 2010 at 6:09 PM  

naim, ko telah mguatkan lg keinginan aku...hehe

Fara FarSha March 11, 2010 at 3:33 AM  

ann, baik jgn beli, lebih memunahkan dari memunafaat..(ayat jeles tak kasi beli)..wakaka

Ann March 11, 2010 at 11:45 AM  

eh fara, ko mmg dengki ngn aku kn ;P

Mohd Naim March 11, 2010 at 11:49 AM  

blackberry juga ialah simbol status..

mitos juga mengatakan bahawa org yg menggunakan blackberry dilihat lebih seksi...hehehe!!

betul ke tidak aku xtahu la..tapi cuba korang tengok org yg pakai blackberry, apa pandangan korang dgn dia?

Ann March 11, 2010 at 11:58 AM  

naim, u feel seksi x? hehe

pandangan aku??? ermmm nmpk canggih n up-to-date...btw aku lbh suka design dia...aku xsuka hp yg kecik cz x puas pegang... :)

~miSz HaNna~ March 11, 2010 at 10:57 PM  

amboi..blackberry....tkyah bli la...membazir jek [ayaytt jeles gak]...baik nti soh bkl ko bg sbg hantarannn...;p

Ann March 12, 2010 at 2:22 PM  

aish sorang lg jeles ka?? hahaha

ala ni perancangan jer, kene tgk pd keadaan gak...erm tp kalo nak hrp pd bakal, ntah bila aku dpt merasa bb...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP