Teruja

10 February 2010

Aku ni kalo jumpe orang Jepun, memang teruja..terlebih teruja. Dulu masa aku duduk kat lab Matematik, ada jugak pensyarah pelawat dari Jepun lawat lab. Mata aku tak berkedip memandang diorang. Comel2 la diorang tu..tak kira laki perempuan.

Then, bila lab kawan2 aku (MINE) ada jugak lecturer pelawat datang..bagi Talk lagi...aku lak teruja datang Talk tu just nak tengok orang nya. Bukan nak pergi dengar Talk.

Ni pulak kawan aku yang tak pernah jumpa, yang juga teruja...bukan dengan orang Jepun tapi dengan orang Korea. Semuanye hasil pengaruh citer Korea dan Jepun la. Ish aku memang terpengaruh betul la dengan citer2 ni.

Bila impian aku nak ke Jepun tercapai?



2 soseh-soseh:

~miSz HaNna~ February 10, 2010 at 4:45 PM  

ko kawen la ngn org yg nk smbg study kt sane...dulu ade kan...tp dh melepas la plak...so ko kene cari yg lain...huhu...

Ann February 10, 2010 at 5:01 PM  

baik aku cari org jepun terus...heheh...impian ni pun aku penah simpan tau,mcm takuya kimura...erm berangan je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP