Kasih ayah

09 February 2010


(Happi nyer dengan ayah dia)

Sebelum ni aku ada terbaca pasal seorang ayah merantai anak lelakinya di tiang. So orang yang tengok ni ingat dia mendera anak nya sampai report pada pihak berkuasa. Sebab apa dia buat mcm ni? Sebab tak mampu nak hantar ke nursery ketika dia keluar bekerja. Anak perempuan dia lak pernah kena culik. So si ayah bimbang perkara yang sama terjadi.



Nak mencari anak perempuan dia pun memang susah la sebab takde gambar. Miskin sangat tak mampu nak amik gambar famili. Si ibu lak cacat.



Sebak woo...

Sumber


2 soseh-soseh:

~HaNna~ February 9, 2010 at 2:16 PM  

sebak gak aku tgk...miskin smp cmtuh skali...huhu

Ann February 10, 2010 at 10:08 AM  

tu la psl..kemiskinan mhimpit diri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP