Antara setia dan curang

11 February 2010

Di sebalik kisah curang John Terry, peminat chelsea masih setia menyokong kapten Chelsea ni.






Nasib baik la aku bukan peminat John Terry, kalo tak mahu jugak aku jadi macam isteri dia ni sampai bawak diri ke Dubai merawat hati yang lara.

Jangan la Lionel Messi jadi macam Terry ni. Setia hanya pada yang satu ok..

4 soseh-soseh:

apei February 11, 2010 at 10:27 AM  

alaa pi dubai tu pasal nak soping.. alasan bawak hati yang luka konon.. pigiraaa.. pompuan..

Ann February 11, 2010 at 11:00 AM  

tu kes bls dendam tu...sape suh curang, amik ko..hehe

Firol February 17, 2010 at 11:46 PM  

skandal ahli sukan ketara betul..ni virus HARIMAU KAYU yang dibawa pemain golf

Ann February 18, 2010 at 11:58 AM  

betul, makin merebak..skg member sepasukan terry, ashley cole lak dilanda skandal ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP