Married proposal

06 January 2010


Ada la suatu hari ni, aku berYM dengan member aku....

Z: Ramai betul orang kahwen la, ade tak kawan2 ko kawen minggu ni?
A: Erm tak der..kenape?
Z: Kawan2 aku pun takde..jom kita kahwen...

Terus jari aku jadi kelu tak tau nak taip pe.
Lame ckit...

Z: Hahaha aku guraw je la..

Aduh kalo aku tengah makan ke minum, mahu tersedak ni...buat dajjal betul la kawan aku ni.

Kalo betul2 ade orang proposed, kelu jugak aku dibuatnya....

P/s: Ada orang cakap, kahwen ni macam berjudi..


4 soseh-soseh:

Aleq yang poyo January 6, 2010 at 3:19 PM  

Kwn laki ke pmpuan yg ajak kawen tu??hehe..just joking.. :)

Ann January 6, 2010 at 3:56 PM  

aleq: of coz la kawan laki...igt akak ni les ker..haha..

Firol January 6, 2010 at 9:48 PM  

hoo gurau yg menyentap

~HaNna~ January 8, 2010 at 4:02 PM  

an terkedu maknye an nk jugak kn kawen ngn die..hehe...;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP