AVATAR

04 January 2010

Aku belum tengok cerita ni. Dari sipnosis, kisah ni banyak mengisarkan tentang kerakusan dan ketamakan manusia dalam merebut kekayaan hasil mineral. Atau lebih tepat lagi kerakusan oleh US sehingga sanggup merampas hak2 orang lain, membunuh, merosakkan harta benda orang lain dan senang2 jer menjajah negara orang....no offense lagi. Siapa yang tak kenal dengan US kan? Betul tak?

Memang sangat la sesuai filem ni mengambarkan sikap kerakusan US sendiri.....seolah2 ingin menunjukkan siapa US sebenarnya.

Apepun, aku tengok trailer dan TMO pun dah cukup menarik lebih2 lagi teknologi baru digunakan dalam filem ni.



Official Avatar Movie



5 soseh-soseh:

Aleq yang poyo January 4, 2010 at 8:39 AM  

yup..cerita ni memang best...aritu sy tgk kat wayang biasa..memang kagum ngan grafik die...rasa menyesal tak tgk 3D wayang..kalau tgk 3D mesti maveles..hehe

Mohd Naim January 4, 2010 at 9:13 AM  

ok..best jugak arr citer dier..

~HaNna~ January 4, 2010 at 11:59 AM  

mmg best smp laptop aku corrupted...huhu...

Firol January 5, 2010 at 10:11 PM  

semua kata best ni...kena g tgk la jgk

Ann January 6, 2010 at 2:57 PM  

ann: nk tgk gak tp byk citer dlm queue ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP