Puas hati

11 January 2010


Semalam tengok AJL. Overall aku memang puas hati la, sebab leh dikatakan mostly lagu2 memang faveret aku la, so aku memang enjoy dengar lagu2 yg aku suka.

Terhibur dengan karenah 3 orang host yg sangat comel, kelakar dan sempoi, memang mengamatkan lagi suasana malam tu.

Persembahan yg aku paling tertunggu2 of course la Faizal Tahir, persembahan dia memang tak pernah mengecewakan. Tapi perasaan risau tu tetap ade gak, kot2 dia rebah masa tengah nyanyi tu... Kalo tak sakit, agaknya mesti lagi mantap persembahan dia semalam.

Walaupun sangat mengharap FT dapat juara, tempat ketiga pun dah ok..sebab lagu2 semuanye mantap2. Kalo aku jadi juri pun aku tak tau nak pilih mana satu. Kalo ikut artist kegemaran aku, of course la my faveret one is FT yang akan jadi juara.

The sweetest moment is masa FT main2 tangan dengan Black, macam kanak2 lah dua orang tu. Suka jugak Black menang Vokal Terbaik, memang layak...jarang ade artist lelaki yang boleh nyanyi high key..walaupun dia takde rupa, manis tu ada.

P/s: Teringat adik aku, Jemi (kwn2 paggil dia Jimmy..ish2 mcm org putih)...dia pun macam Black gak...walaupun gelap tp manis tu ade. Orang panggil dia hitam pun, dia tetap senyum jer, tak kisah ape orang kata. Aku selalu panggil dia Jemi Hensem kdg2 Jemi Comel...comel macam ketika dia 4-5 tahun masa sama2 kena kejar dengan angsa.


0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP