'Woman of My Dreams'

04 December 2009

Big day ... Ian and Fatine at their 2009 civil ceremony


Controversial ‘marriage’: Mohammed Fazdil or Fatine and Young posing for a photo after they were married in a civil partnership in the UK last May.


So close ... Ian Young with Fatine

Seram dan geli-geleman aku baca pasal diorang ni. Maybe ada yang cakap cinta antara mereka ni cinta sejati. Tapi peduli ape aku, kita ada akal, guna la akal untuk buat pertimbangan. Ape la nikmatnyer berkahwen dengan sesama jenis. Allah swt dah jadikan makhluk secara berpasangan iaitu
perempuan dan lelaki untuk saling melengkapi.

" Dan setiap sesuatu kami jadikan berpasang-pasangan. " surah Adz-Dzariyat : 49

Medan magnet pun terdiri dari kutub utara dan kutub selatan, yang saling menarik antara satu sama lain dan merupakan ciptaanNya yang tak bernyawa pun. Kalo kutub yang sama, ia akan saling menolak. Apatah lagi manusia ni, sepatutnye kita mengikut aturan seperti medan magnet ni.

Tak usah la kita nak melanggar fitrah yang tuhan telah jadikan. Lelaki harus kekal dengan sifat kelakiannya dan wanita harus kekal dengan sifat kewanitaannya.

Aku sampai sekarang tak faham kenapa ade yg suka dengan hubungan sejenis. Aku cuba bayangkan kalo aku 'suka' kat kaum aku. Huh tak mahu la bayangkan..Geli!

Satu lagi, Fatine ni kan Islam. Agaknye upacara kahwen diorang ni ikut upacara mane ek? Kalo mengikut Islam, memang tak sah la. Tu pun kalo Fatine masih Islam la.

Nak tau lebih lanjut pasal mereka ni? Baca sini.

P/s: Aku ni seorang yg agak brutal (ramai cakap camtu). Tapi sifat perempuan tu masih ade dalam diri aku...cewahh! Dah banyak baju ladies dalam almari aku dan aku dah start pakai gelang kristal tau.

5 soseh-soseh:

Anonymous December 4, 2009 at 9:24 PM  

mane2 care dia kawen pun mmg tak sah kot!

Firol December 6, 2009 at 11:06 AM  

sudah potong punya...arghhhhhhhh apahal dia bleh terbuka selera dgn spesis sama

Cik Zura December 6, 2009 at 10:46 PM  

tahniah ann kerana dah pakai gelang kristal..hahaha..

ish2, mati2 aku igt pompuan..rupanya cik PON?ish2..taksub giler nak jadi pompuan jadi cmtu la..geli je aku rs kawen sesama jenis..dh xigt halal haram ke mamat PON tu..huhuh..xpe la, doakan je dia sedar n insaf 1 day..ann, aku suka la ko buat perbndingan psl medan magnet tu..mmg terbukti hasil FKE...hahah

Ann December 7, 2009 at 10:26 AM  

ilovespeed: skng dh de negara yg halalkan khwen sesame sejenis..

firol: rasenye lum kot..sbb dia takut nk wat operation..kalo x silp la

cik zura: tima ksih, hehe..
tu la kan..sejibik cam pompuan, dh la seksi lak tu...huhh..hrp2 dia igt tuhan, lgpun bhgia yg dia kejar tu brpe la lame sgt..penat tau aku pk..perbandingan per la aku leh pakai..alhamdulillah de gak org suke hehe..

Ann December 7, 2009 at 5:06 PM  

cik zura: fke dh hasilkn ramai PON...haha..wat malu warga fke jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP