Ape tengok2?

07 December 2009


Pagi tadi la, lecturer aku suruh aku ke RMC untuk minta pengesahan. Aku pun terus ke RMC. Bila sampai ke pintu masuk ni, ade seorang mamat ni keluar dari RMC tu dan berdiri kat pintu. Aku pun berjalan lambat2 dengan harapan si mamat tu blah cepat2.

Tapi mamat tu pandang jer, aku pun dah pandang2 bawah. Nak senyum pun aku segan.

Aku pun masuk dengan laki tu bdiri lagi kat situ.

"Ape tengok2?", tapi dalam hati je la. Siyes segan giler bila dah pandang2 camtu. Aku dah jadi tak keruan tau..

Oh yer, mamat tu comel tau, tp agak rendah la..lbh kurang tinggi aku jer.

P/s: Aku rase mamat tu suka purple kot, sbb aku pakai sweater n tudung warna purple.



5 soseh-soseh:

Anonymous December 7, 2009 at 8:07 PM  

ko plak comel ke tak?

*lariikkkk*

hahaha! eh org kate, laki klu sama tinggi dgn kite, or lagi rendah, nnt murah rezki tau.

setakat ni, yg aku nampak ade gak life proof nye.


walaubagaimanapun, blh gak kaye klu dia tinggi pun.

*ape aku mepek dah*

Firol December 7, 2009 at 8:28 PM  

mungkin ada sebab lain tu..hehehhe..komen disertakan dengan lagu sentimental MLTR

Ann December 7, 2009 at 9:56 PM  

iluvspeed :mybe sbb aku pakai baju wrna purple kot...b4 ni pun de gak sorg mamat ni ushar, time tu aku pun pakai purple, keserian terselah kot..hehe..


firol: sbb pe tu firol? jgn yg -ve dh ler..takut seh..

~miSz HaNna~ December 9, 2009 at 9:44 AM  

yeke mamat tuh suke purple?...cm kate firol...ade sbb lain tuh...cpt2 ko discover...haha..

Ann December 9, 2009 at 11:07 AM  

hanna: aku rase sbb purple la..psni aku beli baju wrna purple byk2 la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP