Terharu dan Pressure

16 December 2009



Terharu beb bila Malaysia dapat ke Final. Semoga berjaya buat team Malaysia menjulang pingat emas. All da best 4 tomorrow!


Pressure bila kawan aku call aku tengahari tadi, katenya dia dah hantar tesis dan saje je nak bagi aku pressure. Tak boleh jadi ni, aku kene berusaha lebih gigih lagi.

Jom sama2 berusaha lebih gigih lagi. Caiyuk!

P/s: Semua dah Viva ni, aku bila lagi?



4 soseh-soseh:

~miSz HaNna~ December 17, 2009 at 9:41 AM  

kwn ko tuh nk suruh ko anta cepat gak..bleh grad sama2...

ann nk beli Viva ke?...bleh gak..bli yg elite nye...comel...hehe..;p

ganbatte ann-san..

Ann December 17, 2009 at 10:24 AM  

hanna: aku mmg dh pressure ni, kene anta cepat2 ni...

haha hanna ni, blh2 aku beli ko byr ek..huhu jeles ni..

Annabuadiary December 18, 2009 at 9:27 AM  

kali pertama aku tengok msian football fan menjadi fanatik dengan pasukan kebangsaan ..untuk pertama kali mereka lupa EPL seketika

Ann December 21, 2009 at 10:44 AM  

thaliana: yg xminat bola pun tgk gak...malaysia punyer psl ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP