Nyanyi

15 December 2009


Housemates aku selalu tertanya2 yang aku ni suka nyanyi dalam bilik. Kenapa?

Erm sebab nye tu salah satu cara aku nak lepaskan tensen la, nak kurangkan stress la kononnya. Nak luah kan yang terbuku di hati dan di kepala ni. Cian housemates aku terpaksa tadah telinga. Sori ek..

Dalam opis pun aku suka nyanyi gak, mujur la duduk sorang2. Maklum la tensen buat research ni, apa yang kita buat, bukannye dapat result terus. Banyak kene belajar. Nama pun research kan.

Tapi skang ade budak praktikal baru masuk, tumpang opis aku jap selama 4 bulan. Tak leh la aku melalak lepas ni dalam opis.

P/s : Takleh tido dalam opis la lepas ni,...huhu..kene tunjuk contoh yang baik lah kata kan.


2 soseh-soseh:

Fara FarSha December 15, 2009 at 5:36 PM  

ann nyanyi lagu "ikan di laut, asam di darat...."..haha..tu je die tau

Ann December 15, 2009 at 5:41 PM  

amboi fara, bab mgata laju jer komen ek...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP