Klon Einstein

27 October 2009


Kalo lah kat matrik dulu, aku tak tukar course dari sains hayat ke sains fizikal, agaknyer mesti aku dah bergelar doktor iaitu Dr ***diana...hehe angan2.

Aku still boleh bergelar doktor, tp aku kene abiskan master ni dulu baru lah boleh sambung phd..tu pun kalo tesis master aku accepted la.

Amik master pun dah tinggal nyawa2 ikan ni...belum lagi phd, paling2 koman pun nak jugak 4 tahun hingga 7 tahun.

P/s: So bila la aku nak jumpe calon camni bila asyik ngadap research jer. Aku dah macam Einstein...tak bergaul dengan dunia luar...huh bosan!




2 soseh-soseh:

StingRay October 28, 2009 at 2:29 PM  

fesbuk kan ada.haha.

suruh mak ayah cari je.suka,approve. =p

Ann October 28, 2009 at 5:10 PM  

aku dh umum kt fesbuk tp xde sape yg nak..heheh.

aku pinang ko nak? mcm khadijah pinang nabi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP