Adil lah!

27 October 2009

Semalam aku tengok cerita 'Sumpah Bunian'...apa yg aku tak puas hati dengan watak Adam. Dia dah kahwen dgn Azeeera...apa yg aku tak puas hati ni...wpun dia tak suka dengan Azeera tu, sepatutnye dia bertindak dgn adil lah. Cuba la layan dgn lemah lembut...Azeera pun dah mengalah..rela jd isteri kedua asalkan dia dapat kasih sayang Adam dan cuba berlembut wpun dia macam berpura2 jer.

Dia dari mula2 layan Azeera dgn keras..langsung xnak bagi peluang..tp dgn Hawa bukn main lemah lembut...dah la Azeera tu jeles..makin bertambah jeles la dia tu.

Ish kalo lah aku boleh face to face dgn si Adam tu, aku akan cakap "Plz la berlaku adil...dia dh jd tggungjawab ko".

P/s: walaupun Elly mazlein berlakon gedik, aku rase comel la lakonan dia..n kelakar. Pandai Elly berlakon...




0 soseh-soseh:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger template Writer's Blog by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP